هراز نیوز :سرهنگ پاسدار محمد صادق پهلوان فرماندهی نیروی انتظامی آمل بهمراه حجت الاسلام قربانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آمل بمناسبت هفته نیروی انتظامی نشست صمیمانه ای را با خبرنگاران برگزار نمود .
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با قدردانی از زحمات  خبرنگاران در جهت انعکاس اخبار این پلیس گفت: نشاط خبرنگارانی که مومنانه و مسئولانه پای کار هستند برای پلیس فرصتی است که درصدد پیشگیری اجتماعی اقداماتی را صورت دهد.
وی افزود در نظام اسلامی مهم ترین وظیفه حاکمیت بسط و گسترش آموزه های دینی می باشد که اگر مردم حق و حقوق خود را رعایت کنند و ما بتوانیم با مشارکت مردم این امر را انجام دهیم در کارمان موفق خواهیم بود.
پهلوان افزود :دشمن در صدداست گرایشات دینی جوانان را   بی ارزش نماید که نماد آن در شبکه های ماهواره ای زیاد می بینیم.
وی در خصوص برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت هفته ناجا رویکرد آن این است که پلیس بیاید بعد آگاه سازی را در جامعه ایجاد نماید
وی افزود پلیس در هفته نیروی انتظامی در شهر آمل با تشکیل کمیته های 7 گانه فعالیت های خودرا آغاز نموده است که شامل پیاده روی عمومی110 هزار نفری ،صبحگاه مشترک،زنگ انضباط اجتماعی،عطر افشانی مزارشهدا،حضور در محلات ومساجد ،تئاتر خیابانی و برنامه های فرهنگی وهنری که در هفته ناجا برگزار خواهدشد.
فرمانده نیروی انتظامی آمل به اقدامات صورت گرفته در 5 ماهه اول سالجاری  اشاره نمود و گفت در وقوع سرقت 6 درصد کاهش ، 14 درصد افزایش کشف سرقت ، 27 درصد افزایش دستگیری سارقین ، مجموع تصادفات 68 درصد کاهش ، جرحی 6 درصد کاهش ، فوتی 80 درصد کاهش داشته ایم. سرهنگ پهلوان افزود در بحث تریاک 30 کیلو و 498 گرم کشف داشته ایم که  با40 درصد افزایش روبرو بوده ایم.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گفت در این مدت 9 قبضه سلاح جنگی ، 41 قبضه سلاح شکاری و کشف سه باند قوی سازمان یافته توزیع مشروبات خارجی از غرب کشور از جمله اقدامات ما بوده است.
وی همچنین عمده ترین ماموریت های این نیرو را در درگیری ها، راهنمایی و رانندگی و سرقت نام برده است که در حوزه پلیس 110 بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *