سرمربی تیم ملی نتوانست از داشته هایش استفاده کند
صادق‌زاده:

کارشناس بسکتبال گفت: غرور بازیکنان و اشتباهات ماتیچ قهرمانی آسیا و المپیک را از ایران گرفت.

خبرگزاری فارس: صادق‌زاده: غرور بازیکنان و اشتباهات ماتیچ قهرمانی آسیا و المپیک را از ایران گرفت

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد دلایل شکست تیم ملی ایران مقابل اردن در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازیکنان بزرگ و با تجربه تیم ‌ملی در این دیدار غرور بیش از حدی را داشتند و همین موضوع باعث شد اردنی‌ها که حتی فکر پیروزی را هم تا پیش از بازی نمی‌کردند، به یک باره خود را برنده دیدار ببینند.

وی ادامه داد: سازماندهی و مدیریت تیم هم بسیار ضعیف بود و به نظر من ماتیچ، سرمربی تیم ملی عملاً نتوانست از داشته‌های خود به خوبی استفاده کند. بازی در کوارتر دوم روند رو به رشدی را داشت، اما تغییراتی که ایجاد شد باعث شد شرایط تیم نزولی شود.

کارشناس بسکتبال و مربی سابق تیم ملی گفت: اگر در کوارتر سوم به جای صمد نیکخواه بهرامی که مصدوم بود، ارسلان کاظمی بازی می‌کرد، شرایط مسابقه تغییر می‌کرد و نتیجه به سود ایران می‌شد.

صادق‌زاده تاکید کرد: حامد حدادی که از سوی اردنی‌ها کنترل شده بود و نمی توانست کاری را از پیش ببرد، نباید تمام 40 دقیقه را در میدان حاضر می‌شد و ضمن اینکه مهدی کامرانی هم اصلاً روز خوبی را نداشت و به نظر من وی برای این بازی نبود.

وی در مورد اردن گفت: این تیم اصلاً توانایی بردن ایران را نداشت و اگر 10 بار دیگر هم مقابل ما قرار بگیرد‌، بازنده خواهد بود. کادر فنی می‌توانست با تعویض بازیکنان گره بسته تیم ملی را در این دیدار باز کند که متأسفانه این کار انجام نشد.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار بدی بود که بسکتبال ایران نتوانست دوباره قهرمان آسیا شود و به المپیک برود. این دوره یکی از بهترین زمان‌هایی بود که می‌توانستیم به راحتی راهی المپک شویم، اما فرصت بزرگی را از دست دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *