هراز نيوز: بر اساس شنیده ها  علی لاریجانی رئیس مجلس برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم کاندیدا نخواهد شد.

روز یکشنبه 27 شهریور در حاشیه جلسه علنی مجلس در راهروهای مجلس از زبان نمایندگان شنیده که علی لاریجانی رئیس مجلس در یکی از سخنرانی های خود در جمعی اعلام کرد که برای انتخابات آینده مجلس از حوزه انتخابیه قم کاندیدا نخواهد شد. حتی این خبر در بولتن های محرمانه هم درج شد و برخی از نمایندگان مجلس آنرا دیده اند.

یکی از نمایندگان مجلس در همین رابطه با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: این خبر از سوی برخی از نمایندگان برای یکدیگر نقل و قول شده و حتی برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز این خبر را نقل می کردند.

به گفته این نماینده، لاریجانی و دفتر وی در قبال این نقل قول ها هیچ واکنشی نشان ندادند . یکی دیگر از نمایندگان مجلس گفت : در بین نمایندگان این بحث مطرح بود که لاریجانی از حوزه انتخابیه اصفهان و یا تهران کاندیدا شود. همچنین چون ایشان اهل مازندران است این بحث هم مطرح بود که از حوزه های انتخابیه استان مازندران کاندیدا شود.

علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده دارد، در انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شد.

حمایت لاریجانی از طرح هدفمندی یارانه ها، مواضع انقلابی لاریجانی در مقابل جریان فتنه، تعادل وی در مواضع سیاسی جناح های سیاسی اصول گرا، از مهمترین ویژگی های لاریجانی بوده و وی مورد اعتماد و وثوق اکثریت اصولگرایان است.
منبع: بولتن نيوز

One thought on “احتمال کاندیدا نشدن لاریجانی از قم”
  1. سلام
    1- مواضع انقلابی در این دوره نداشته . بلکه مواضع لاریجانی اعتدالی سازشی بوده است .
    2- این جنین اقبالی را هم دربین مردم نمی بینیم که شما می گویید . بیاید معلوم می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *