رييس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در چند روز گذشته از يك دستگاه خودرو پرايد در بابل 62 كيلو گرم مواد مخدر كشف و ضبط شد.
سرهنگ ‘سيد تقي حسيني’ افزود: مواد مكشوفه كه 46 كيلو و 500 گرم ترياك و 15 كيلو و 500 گرم حشيش بوده و بطرز ماهرانه اي در صندوق عقب خودرو جاسازي شده بود توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان بدست آمده است.
وي به تشريح كشف مواد مخدر پرداخت و اظهارداشت: در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر با يك دستگاه خودرو ، موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين منطقه قرار گرفت.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران بيان داشت: ماموران پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي با شناسايي متهم به قاچاق مواد مخدر به نام هادي متوجه شدند متهم با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد به جابه جايي و فروش مواد مخدر در سطح وسيع در بابل اقدام مي كند.
سرهنگ ‘حسيني’ اضافه كرد: ماموران با تشكيل تيم هاي ويژه در يك عمليات پليسي موفق شدند با توقيف اين خودرو در يكي از خيابانهاي اصلي اين شهرستان ، متهم را به همراه فردي ديگري به نام ‘منصور’ شناسايي و دستگير كنند.
وي از شهروندان مازندراني خواست هر گونه موارد مشكوك به جابجايي مواد مخدر و تهيه و توزيع آن سريعا با پليس 110 تماس بگيرند تا اقدام قانوني بعمل آيد.

منبع ایرنا

One thought on “از يك دستگاه خودرو در بابل 62 كيلو گرم مواد مخدر كشف و ضبط شد”
  1. سلام ماشین ما دقیقا یکشنبه پیش تا حالا دزدیده شده(72 _ 965 ج 16)پراید سبز یشمی، که براثر شواهد موجوددزدان ماشین در حال جابجایی مواد توسط این ماشین هستند.خواهشی که از شما دارم این است که اینقدر ما رو دنبال نخود سیاه نفرستید ما که میدونیم پیدا کردن ماشین برای شما مثل اب خوردن میمونه . فقط کافیه به پلیس راهها یا پلس راهنمایی رانندگی اطلاع دهید و این ماشین با این مشخصات و برا شما پیدا کنند.اما چرا این کار انجام نمیشه الله اعلم.فقط اینو بگم که این ماشین مال یک کارمند ساده ای بود که با اون خرج زن وبچه هاشو در می اورد.باز هم میگم خواهش میکنم زودتر این ماشین و پیدا کنید.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *