هراز نیوز :نویسنده وبلاگ بصیرت علوی روز دوشنبه هفتم دی 1388 و چند روز مانده به حماسه پرشکوه نه دی در یادداشتی این چنین نوشته است :

ملت ریشه فتنه گران را می خشکاند
دیروز وقتیکه مردم ایران اسلامی در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین علیه السلام مشغول عزاداری بودند جمعی از خدا بی خبر ،همه مقدسات این مردم را به سخره گرفتند و با وقاحت اصل ولایت فقیه را مرود هتک حرمت قرار دادند انها به این بسنده نکردند و در روز عاشورا همه جا را آتش زدند و سوت و کف زنان جشن گرفتند .
یادتان هست هنگامی که عکس امام را پاره کردند و به ولایت بی احترامی نمودند این آقایان به اصطلاح “یار امام “چه گفتند ؟
برخی گفتند: اینها عوامل حزب الهی بودند! که می خواستند طرفداران میر حسین را بد نام کنند و ازاین حرفها ….
اما این حرمت شکنی در روز عاشورا چه این را که همه ی خبرگزاری های بیگانه به عنوان سند افتخار نشان دادند اینجا دیگر مقصر کیست ؟

اکنون که همه چیز این ملت شهدا ، امام ، ولایت ، و حتی امام حسین زیر سوال رفته و به استهزا و دشنام گرفته شده است آیا نباید
عاشورا به گونه ای دیگر تکرار شود؟
آیا وقت آن فرا نرسیده که سران فتنه به خاطر جنایت و خیانت به این مملکت ، شهدا و امام محاکمه شوند ؟
اگر قوه قضاییه توان این کار را ندارد ملت مانند همیشه وارد صحنه خواهد شد و فتنه گران را بر سر جایشان خواهد نشاند .

6 thoughts on “پیش بینی وبلاگ نویس آملی در خصوص 9 دی 88”
  1. اونا که این همه برا انقلاب زحمت کشیدند شما کجا بودی تا ببینی اتفاقا اونا پایبند ولایت و رهبری هستند نه مثل جریان انحرافی که علنی تیغ مقابل امام کشیدند و دل حضرت آقا را به درد آوردند. اونایی هم که اون روز کف و سوت و هورا کشیدند جزئی از همین گروه انحرافی بودند نه طرفدار های مهندس موسوی

  2. بزرگترین وزیباترین همایش حامیان دکتر قالیباف در شهرستان آمل در تالار سیامک برگزار شد ..
    یک روز بعد از برگزاری همایش یک سری افراد که معروف به ……………… شهرستان آمل معروف هستند مطالبی را نوشتند که به مزاچ هیچ کس خوش نیامد حتی مسئولین .
    در این همایش که برای افتتاح دفتر جبهه پیشرفت وعدالت شهرستان آمل بود قشر عظیمی از فرهیختگان شهرستان آمل حضور داشتند ..ودر جواب ان اقایانی که من اسم انها را ……………… وکسانی که منطق شان حدس وگمان های پوچ انهاست وچیزی جز خود شیرینی در شهرستان ندارند …
    به چند نکته تذکر برای این افراد جناب اقای بی…………. مخ شما که خودت یکی از قربانیان طرحهای مسکن مهر دولت هستی ونامه سرگشاده به رییس جمهور محترم می نویسی ..
    شما گفتی افراد مشارکتی در ستاد هستند یکی را نام ببرید تامردم هم بدانند ..
    رزومه تک تک این افراد برای شما کافی است تا هفته ها برای خواندن ان وقت بگذارید ..
    شما هشدار به مسئولین داده اید
    باید به عرض مبارک بی مختان برسانم مملکت صاحب دارد وصاحب ان امام زمان ونائب بر حقش امام خامنه ای است ..
    دوما این جلسه با مجوز رسمی از فرمانداری ونیروی انتظامی شهرستان برگزار شد وهر وقت هم دوستان اراده کنند فیلم جلسه را تقدیم خواهیم کرد ونکته مهمتر اینکه کسانی که در این همایش بودند همه از خدومان وخاک دیده های جبهه ومدیریت شهر واستان بودند وگفتم یک صفحه رزومه دوستان من برای شما کافی است ..
    من افتخار میکنم که با این دوستان هستم همه با اخلاص وروراست دروغ در بین ما نیست ..ما شیفتگان خدمتیم نه مثل شما تشنگان قدرت ..
    من شما را به راه راست هدایت میکنم وامیدوارم که به راه راست باز گردی گفتمان ما هم فحش وبد بیرا و تهمت نیست ما دوست داریم که همه گروهها با یکدیگر برای ابادانی کشور تلاش کنند .
    ما چون دنبال حرفهای پوچ وبیهوده نیستیم ووقت ان را هم نداریم که برای شما کلاس ادب ودرس اخلاق بگذاریم وبه مرور زمان شما ستاد ما بجه های ما وکار ما را خواهید دید ..
    اگر دوستان بنده در ستاد موسوی بودند نیمی از بچه های ستاد تو ستاد احمدی نژاد بودند وما داریم با هم کار می کنیم ..چند نفر از بستگان ونزدیکان شما را هم ما در ستاد جناب اقای موسوی زیارت کردیم جه عیبی دارد نظام اقایان را تایید کرد وما هم بر حسب تایید نظام فعالیت می کردیم ….
    شما با این کار خود دارید فتنه انگیزی میکنید وبه فکر چیز دیگری هستید که در بین ما نیست …
    اگر تونستی برو کتابهای اقای قالیباف را بخون بعد نقد کن البته شما نقد نمی کنی داری تخریب میکنی ..مملکت قانون دارد قوه قضاییه دارد نکند شما قاضی باشی وما نمی دانیم …….به قول محلی ها هر موقع تونستی منطق حرف زدن را یاد بگیری بیا ما در خدمت شما هستیم وشما را به مناظره دعوت می کنیم

  3. دوست عزیز دعوت به مناظره! آنهم از فردی که سالهاست در تفکیک دست چپ از دست راست خود دچار مشکلات عدیده شده و تنها با دشنام و افراطی گری و سلفی گری سعی دارد تا عطش عشق به اشتهار و عقده های فرو خورده در دوران کودوکی و نوجوانی خود را فرو بنشاند!!! ان شاءالله این جوان وبلاگ نویس هرچه زودتر شفا یافته و به دامان پر محبت خانواده ی خود بازگردد…

  4. با سلام.باید عرض کنم که از عکس درون وبلاگ این برادر عزیز معلومه که طلبکاره و کمی هم غیرطبیعی. اصلا معلوم نیست خط این برادر چیه؟ اگه رهبری هست به ولله گفتمان رهبری این نیست. این آقا طوری از خودش و مواضعش حرف میزنه که بقیه هالو هستن.ما باید زمانی که نقد می کنیم راه حل هم داشته باشیم. اگر ایشان از بی حجابی گله مند هستند و در روز عاشورا از مردم عکس میگیرن باید سوال کرد که راه حل ایشان چیست؟فقط نباید واسه شیرین کاری شعار داد.
    ضمن اینکه عکس گرفتن بدون اجازه مردم غیرقانونی هست و البته گناه هم محسوب می شه. در بعضی عکس ها ممکن است طرف یک زوج باشن که آن موقع حساب گناه این آقا با کرام الکاتبین است.یا با گذاشتن عکس شهدا چه هدفی دارند؟ بخدا مردم ایران و البته اعضای جبهه پیشرفت و عدالت مخلص شهدا هستند.آقای وبلاگ نویس جویای نام، شما برای شهدا چی کار کردی؟؟؟
    برای این دوست عزیز که نمیدونم هدفش از تخریب اعضای ستاد قالیباف چیه آرزوی موفقیت داریم.ولی نذاره که بچه هایی رو که ایشون توهین کردن بخوان جواب بدن که اگه اقدام کنند وای از آن روز که پرده ها دریده شود….
    اگه دیدید جواب این دوست عزیز رو دادم فکر نکنه خیلی برام مهم بود.نه! فقط به عشق دوستای گلم در جبهه پیشرفت و عدالت آمل جواب دادم.بچه های بی ریا و رو راست و بسیجی و با سواد و سیاسی و نه سیاست زده…

  5. دوستان نظرات شما بسیار زیبا وقشنگ ومتین بود ومن شما را به ارامش دعوت میکنم ..بله کارهایی که این اقا انجام داده بسیار نادرست وغیر منطقی است وبرخلاف اصول مسلمانی ..
    اری دوست عزیز شما چیکاره هستید که دوربین به دست گرفته اید ودر خیابان از مردم وزنهایشان عکس می گیرید وداخل وبلاگت می گذارید این کار بسیار نادرستی است ..
    دوما دوستان ما در جبهه پیشرفت وعدالت از نام داران شهرستان آمل واز فرهیختکان می باشند ودر چارچوب قانون دارند کار خود را دنبال میکنند و حق ندارند که به کسی که توهین میکند بی احترامی کنند بلکه باید با منطق وخرد با او برخورد کنند واگر مثل او برخورد کنند کمی از او ندارند ..
    سوما ما از تک تک دوستان وبسیجانی که خواهان فعالیت انتخاباتی هستند دعوت میکنیم که در خدمت ایشان هستیم در جبهه یشرفت وعدالت وودوستان زیادی از تمامی اقشار هستند

    درسته ما سیاسی هستیم نه سیاست زده

  6. با عرض سلام
    بنده هیچ اطلاعی از این همه نظرات پرامون خودم در این پست سایت هراز نیوز نبوده ام.
    نمی دونم این مطلب با این نظرات چه ربطی به هم داره!
    دوستان که این همه ادعا دارند کمی جرأت به خرج می دادند و مستقیم می گفتند مناظره ای داشته باشیم…
    ان شاء الله حتماً بعد از این ماجرا در ایام انتخابات تصاویر به آتش کشیدن سطل زباله ها را که توسط اعضاء ستاد موسوی آمل در خیابانهای این شهر و به اغتشاش کشیدن فضای شهر بود را به رختان خواهم کشید…
    شعبان بی مخ زمان هستید…
    بنده هر زمان و هرجایی باشد در خدمتم تا پاسخ تمام سوالاتتان را بدهم تا عقده ای از دنیا نروید…
    این همه کامنت کار یک نفر هست و بس اسامی همه مستعار هست اگر دروغ است منتظر پاسخ هستم …
    شماره تماس بنده09357363569 حتماً منتظرتان هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *