– برگزاري پنجمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي مازندران با محوريت شش بهمن :

 

پنجمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان در سال 1391با محوريت حماسه ششم بهمن سال 60مردم آمل در دانشگاه فرهنگيان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري آمل، يدالله اکبرزاده فرماندار آمل در اين جلسه که با حضور طاهايي استاندار مازندران و آيت‌الله طبرسي نماينده ولي‌فقيه در مازندران برگزار شد با بيان اينکه پيش از ابلاغ ستاد 9 دي در شهرستان جلسه اين جلسات را تشکيل داديم، يادآور شد: سه برنامه تمرکزي براي اين روز در شهرستان تدارک ديده شده است.

وي با اعلام اينکه همايش بزرگ بصيرت با حضور سردار صفوي، سخنراني يکي از مسئولان استاني قبل از نماز جمعه و شب شعر استاني در وصف بصيرت و ميثاق ولايت براي گراميداشت اين روز در نظر گرفته شده است.

اکبرزاده با اعلام اينکه 50 برنامه در بحث بصيرت‌افزايي در سطح پايگاه مقاومت بسيج شهرستان در حال اجرا است با اشاره به حماسه اسلامي شش بهمن يادآور شد: 6بهمن برگ زريني در انقلاب است و متعلق به آمل نيست بلکه به کشور تعلق  دارد.

وي با تاکيد بر اينکه انتظارات زيادي از مسئولان استاني و کشوري براي گراميداشت اين روز داريم، گفت: برنامه‌هاي تمرکزي در شهرستان  در اين روز صورت مي‌گيرد که مهمترين آنها ديدار با خانواده‌هاي شهدا با حضور مسئولان استاني است.

فرماندار آمل با تاکيد بر اينکه در راستاي انتقال ارزش‌ها به نسل جديد بايد کوشا باشيم، افزود: مردم در اين حماسه جلوتر از نظامي‌ها بودند و نياز است که قدردان اين حماسه مردمي باشيم.

اکبرزاده با اشاره به برنامه‌هاي گراميداشت شش بهمن آمل يادآور شد: افتتاح ميدان شهداي ششم بهمن، برگزاري تئاتر خياباني با موضوعيت حماسه ششم بهمن، برگزاري شب شعر استاني، ارسال فراخوان طراحي آرم و طرح تنديس، چاپ کتاب اشعار، چاپ کتاب قصه کودکان، مراسم غبارروبي و عطرافشاني، افتتاح چندين پروژه ساماندهي گلزار شهدا، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي، نصب تمثال مبارک شهداي ششم بهمن در شهرستان، هماهنگي جهت بازديد دانشجويان و دانش‌آموزان از موزه شهدا ششم بهمن و برگزاري مراسم تمرکزي يادواره شهداي ششم بهمن در مصلي نماز جمعه آمل از جمله برنامه‌هاي تدارک ديده شده براي اين روز است.

وي از برگزاري بيش از 40 برنامه فرهنگي هنري در سطح پايگاه‌هاي بسيج و کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خبرداد و افزود: اميدواريم بتوانيم گوشه‌هايي از رشادت‌هاي مردم اين شهرستان را بازگو کنيم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *