ملاقات علی شمس با طاهایی 

طبری نومه – آقای استاندار،نشان دهید که دل در گرو این انقلاب دارید ،سیاست را با دیانت آن پذیرا باشید،انتصاب شخصی با سوء سابقه اقتصادی در مناصب دولتی به جای نیروهای ارزشی دفاع از ارزش های امام و انقلاب است؟!

 

بعد از گذشت دوران کبود اصلاحات، و با روی کارآمدن دولتی که برای احیای گفتمان امام و انقلاب وارد عرصه شده بود.عده ای با تغییر چهره و با ژست های اصولی در بدنه قدرت دولت سعی کردند تا ریشه تمام ارزشها را بزنند.

جریانی که با تغییرات در بدنه دولت  اقدام به حذف برخی از چهره های ولایتمدار و مذهبی می زند  و برای جایگزینی نیروهای نزدیک به  جریان انحرافی و حامی آن   شروع به درو کردن نیروهای ارزشی می کند که برای نمونه می توان به حذف نیروی ارزشی همچون بخشدار خرم آباد شهرستان تنکابن اشاره کرد که هم سابقه انقلابی و جهاد را  دارد و هم عضو فرهیخته دانشگاهی محسوب شده و از مقبولیت مردمی برخوردار است.

گرچه  قبلا هم شاهد بودیم که در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی و عدم تائید نامزد مورد نظر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان و با سفر غیر منتظره اسفندیار رحیم مشایی و جلسه چند ساعته با علی شمس درست بعد از برگشت اسفندیار دولت به پایتخت، در واپسین دقایق شب قبل از ۱۲ اسفند در عین ناباوری عناصر دلسوخته انقلاب،صلاحیت عنصر معلوم الحال جریان انحراف مورد تایید قرار گرفت!!! حال همین جریان با انتصاب هایی گزینشی به حذف نیروهای ارزشی استان دست می زند!

حامیان جریان انحرافی طی فشارهای اعمالی برای بستر سازی انتخابات ریاست جمهوری تمامی اقدامات را برای تغییرات در مدیریت های اجرایی بدون آنکه مسئولین استانی دراین تغییرات دخل و تصرفی داشته باشند! و برای آنکه مسئولین استانی هم صندلی قدرت را از دست ندهند با قبول این  تغییرات سکوت کردند.

مدیرنالایق حامی جریان انحرافی  با تغییر چهره ای ریاکارانه،آیا جایگزین نیروهای ارزشی و معتمد استان ولایی مازندران است؟

چرا مسئولان استانی در برخورد با این عناصر انحرافی که بعینه برای زدن ریشه انقلاب دست به این جابجایی ها می زنند اینقدر تعلل می کنند؟

آیا استاندار مازندران از این تغییرات مطلع نیستند؟ که مسلما از قضایا مطلع هستند، اما چرا هیچ برخوردی با چنین اقدامات  نمی شود؟ تا کی باید شاهد حذف نیروهای ارزشی  باشیم و دم بر نزنیم؟

حال آنکه برخی مسئولین ابن الوقت شده و در وقت خطابه دم از ولایت و انقلاب می زنند، صحبت از دفاع از خون شهدا می کنند ولی در عمل طبل میان تهی را مانند.

آقای استاندار،نشان دهید که دل در گرو این انقلاب دارید ،سیاست را با دیانت آن پذیرا باشید،انتصاب شخصی با سوء سابقه اقتصادی در مناصب دولتی به جای نیروهای ارزشی دفاع از ارزش های امام و انقلاب است؟!

ای کاش سیر اتفاقات انتخابات سال گذشته حوزه انتخابیه تنکابن عباس آباد و رامسر را مرور نمایید،چرا سکوت کرده اید؟ کرسی سبز مجلس ارزش زیر پا گذاشتن خون سرخ شهدا را داشت؟

تسامح با مفسدینی که  با تیشه جریانی به نام انحراف ،قصد زدن انقلاب را دارند تا کی؟

آیا  اکنون زمان برخورد انقلابی با جریان انحرافی که بصورت قارچ گونه در استان ریشه دوانده اند ، نیست ؟

والله قسم نخواهیم گذاشت بیش از این دل خانواده های شهدا به درد آید و سوداگران کرسی ریاست را رسوا خواهیم کرد.

امیدواریم مسئولین مصالح شخصی خود را بر آرمان و ارزشهای انقلاب ترجیح ندهند و برخورد جدی با چنین اقداماتی داشته باشند. و بدانند که تسامح با جریان انحرافی  به نوعی همدستی با عناصر مفسد  است. واین جای تاسف است که استاندار با علم به این وقایع تلخ هنوز مهرسکوت برلب زده  و به خود جرات برخورد با این تغییرات در استان را نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *