استاندار مازندران در یادواره شهدای روستای اسک لاریجان آمل
مرام انقلاب ما برگرفته از مکتب امام علی (ع) است
هراز نیوز :یادواره 36 تن ازشهدای روستای اسک لاریجان آمل  با حضور استاندار مازندران ،  معاونان برنامه ریزی و عمرانی استانداری ، مدیران کل منابع طبیعی ، گاز ، برق ، آب روستایی ، راه ،  فرماندار ،مسئولین شهرستانی  و مردم مومن و انقلابی  منطقه در روستای اسک برگزار گردید.
در این مراسم سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران گفت حاصل دلداگی به اهل بیت این است که بزرگانی همچون آیت الله میرزاهاشم آملی ، علامه حسن زاده آملی ، آیت الله جوادی آملی و دیگر بزرگان از این منطقه به جهان اسلام معرفی گردیده اند.
طاهایی افزود: قبل از انقلاب حتی یک سد هم در مازندران وجود نداشت و ای کاش رژیم گذشته چیزی برای مردم می گذاشتند ولی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سد شهید رجایی آب مرکز استان را جمع آوری می کند ، سدآیت الله صالحی مازندرانی در لفور ، سد گله ورد در نکا و نیز سدهراز که بزرگترین سد استان است از یادمان های انقلاب است . استاندار مازندران افزود اگر 31 شهریور جنگ آغاز شد و کشوری که در ساختن سلاح های معمولی ناتوان بود امروز بحمدالله استعدادهای جوانان به برکت انقلاب اسلامی و کوری چشمان دشمنان شکفته شده است .
وی با بیان اینکه  شهدا را آسمانی ها انتخاب می کنند افزود آمل تنها منطقه ای است که در وصیت نامه امام (ره) نامش ماندگار و تاریخی شد و برجستگان علم و ادب همچون طالب آملی ، میرحیدر آملی و منقول است کسی که صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) را منتشر نمود آملی بوده است که اینها همه از عنایات خداوند متعال است  و به تعبیر مقا معظم رهبری این شهر هزارسنگر نبود بلکه هر آملی دلش هزار سنگر برای انقلاب اسلامی بوده است . طاهایی افزود حقیقتا استکبار جهانی با جنگ  نتیجه ای نگرفت بلکه ایران توانسته است پیشرفت های فراوانی را داشته باشد که امروز ایران به باشگاه برق اتمی جهان پیوند خورده است و آنهایی که با بمب اتم هیروشیما را نابود کردند و سلاح های مدرن خود را با جنگ افروزی به آزمایش می گذارند ادعای صلح طلبی و حقوق بشر میکنند و این در حالی است که خلبان ها می گویند امام خمینی(ره) می فرمود وقتی ماشین معمولی دارد عبور میکند روی پل را نزنید که بدین سبب مجبور بودیم زمانهای خاصی را برای مبارزه انتخاب کنیم زیرا مرام انقلاب ما برگرفته از مکتب امام علی (ع) است استاندار مازندران افزود این یادواره ها برای تجدید میثاق ما بااین مرامنامه ها است واین مرامی است که خون واره ها و مجموعه فداکاری ها به آن پیوند خورده است و تازمانی که انقلاب پرچمداراین مرام است انقلاب پایدار خواهد بود و موج بیداری انقلاب اسلامی منطقه متاثراز انقلاب اسلامی ایران است زیرا مسلح به سلاح الله اکبر می باشیم
One thought on “صحبتهای استاندار مازندران در یادواره شهدای روستای اسک لاریجان آمل”
  1. به یاد تمام شهدای غیورمرد روستای آب اسک که مردانه سینه خصم را دریده و عاشقانه خدای خویش را ملاقات نمودن بخوانیم فاتحه و صلوات…..
    در بین این مردان دلاور،عارف نستوه و عاشق اهل بیتی بود به نام شهید اسماعیل شیرزاد اسکی که از خط شکنان شروع عملیات بوده که در اثر اصابت گلوله خصم به قلب پاکش ،ندای حق را جانانه لبیک وروح بلند ملکوتیش به لقا حق پرکشید و بدن مطهرش پس از به آتش گرفتن قایق سوخت…… …..
    یادش گرامی و راهش همواره پایدار باد
    برای آشنایی بیشتر به سایت ذیل مراجعه نمایید :
    http://www.shahidshirzad1364.blogfa.com
    یا علی مدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *