هراز نیوز – پیکر شهید پاسدار محمد منتظر قائم (‌ايمان غلام‌نژاد)  روز پنجشنبه از مقابل مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نكا با حضور فرماندهان سپاه، مسئولان، نهادهاي دولتي و نظامي بر روي دستان مردم شهيدپرور شهرستان نكا تا گلزار شهداي اين شهر تشييع شد
در بابل نیزپيكر پاك و مطهر شهيدان سيد محمود موسوي و مصطفي صفري تبار از پاسداران رشيد اسلام تشييع شد    .
اين شهدا  در مقابله با گروهك فاسد پژاك به مقام رفيع شهادت نائل آمدند مرغان آغشته به عشقی که زمین و زمینیان را بر نتابیدند و تا انتهای عرش پرگشودند.

اینها همان بچه های سپاه هستند  که دشمنان حقیقت  منافقانه و مزورانه  به آنها برچسب انحصار طلبی ، اقتدار گرایی می زنند و گوش و چشم خویش را بر ایثار گری و جانفشانی شان بسته اند .

اینان عاشقان کوی دوست بودند که در ایران 1390 آنجا که غبار روزمرگی و فراموشی می رفت تا عطر وبوی جهادت وشهادت را کم رنگ کند و میز پرستی  ، سیاست زدگی ،  فتنه انگیزی و انحراف مداری را هنجار مان کند پر بال سوخته به دیار علویان باز گشتند.

اینان همان ققنوس صفتانی هستند که در نبرد با آتش خشم دشمن عنود و زبون  جان دادند تا هویت اسلامیمان در ایران زنده بماند و ایرانی اسلامی تکه تکه نشود .

شهيد محمد منتظر قائم (‌ايمان غلام نژاد) متولد 25 شهريور 63 است كه در تاريخ 13 شهريور ماه  در منطقه عملياتي سردشت حين درگيري با عناصر ضد انقلاب و تروريست پژاك با اصابت تركش به شهادت رسيد.

قطعا و یقینا این 3 شهید بزرگوار  رزمندگان سلحشورو جان برکفی بودند که  در دفاع از استقلال و تماميت ارضي ايران اسلامي حافظ عزت و شرف ايرانيان و موجب افتخار هم استاني‌هاي خود شدند  كه به منظور تامين امنيت و پاكسازي منطقه غرب كشور در مبارزه با عناصر خودفروخته گروهكي تروريست به شهادت رسيدند         .
نمی توان رشادت این شهید را توصیف کرد  و غمی را  که تمام وجودمان  را در بر خواهد گرفت ، وقتی می شنویم  اين شهيد گرانقدر، متاهل و داراي يك فرزند پسر  15 ماهه است.

ما مدیون خون شهیدان هستیم همه ما ایرانی ها، چگونه می توانیم قدردان خون این شهیدان باشیم ، چگونه می شود ادای دین نمود؟

مازندرانی ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که تا پای جان از ارزشها نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای منویات ولایت مطلقه فقیه دفاع خواهند کرد  امروز جوانان ‌مازندراني همچون این سه لاله به خون خفته  آماده جانفشاني در راه ‌ايران اسلامی  هستند
شهادت این بندگان صالح خدا را  به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده معظم این شهیدان ،امت حزب الله ایران اسلامی  و مردم ولایتمدار مازندران تبریک و تسلیت عرض می نماید و به همه دشمنان راه حق و حقیقت خواهیم گفت : همراه با سپاهیان اسلام  تا پای جان برای دفاع از ایران اسلامی  می ایستیم

یاد آور میشود :پژاك يا pjak مخفف: Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê : پارتيا ژيانا ئازادا كورديستانێ : حزب حيات آزاد كردستان) از احزاب ملي گرا و تازه تأسيس كرد در كردستان ايران است.

فعاليت اين حزب بيشتر در مرز بين ايران و تركيه و منطقه قلعه رش در استان آذربايجان غربي و كوهستان قنديل در كردستان عراق مي باشد. اين حزب از نزديكان حزب كارگران كردستان (پ ك ك) تركيه است وخواهان سيستم كنفدراليسم براي خاورميانه و مناطق كرد نشين كشور هاي منطقه ميباشند.

گروهک تروریستی پژاک تاکنون بیش از 400نفر  از هموطنان بیگناه ما را که بیشتر از اقوام کرد و بومی اعم از زنان و کودکان بودند، به شهادت رساند‌ه‌اند و مایه تاسف است که برخی کشورهای غربی به سران این گروهک پناه داده‌اند و از اعمال تروریستی و ضد انسانی این افراد حمایت می‌کنند.

در پی حملات سنگین سپاه پاسداران به مواضع گروهک پژاک، سایت اینترنتی این گروهک به نقل از مرکزیت خود درخواست آتش بس یکطرفه کرد.

مدیر مسوول

11 thoughts on “اینها همان بچه های سپاه هستند”
  1. محمد دلم برات تنگ میشه یادش بخیر باهم مسجد رفتنا یادش بخیر

  2. محمد جان یادت بخیر رفتی و مارو تنها گذاشتی شفاعت مارو بکن راستی به داداش شهرام و دائی منم سلام برسون راستی دلت اومد پسرت رو تنها بزاری

  3. هنوز باورم نشده که رفتی.درود بر انسانهای خوب آنان که در اندیشه دیگران تصویر زیبا می گذارند تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند.

  4. سلام داداشی دلم خیلی برات تنگ شد لطفا به خوابم بیا

  5. امشب دلم گرفته است. نمی دانم چه بنویسم از کجا بنویسم راجب چی بنویسم .

    نه دلم می خواد برم سردشت مکانی که عزیزانمان درانجا به شهادت لبیک گفتن ٬

    برم وهمچون ابری بارانی ببارم. وبگویم شرمنده ایم شهدا٬واحسرتا جامانده ایم از شهدا٬وزیارت بخونم.
    لسلام علیک یا ابا عبدالله ٬ السلام علیک یابن رسول الله٬السلام علیک یابن امیر المومنین وابن سید الوصیین٬

    (ای حسرت جان وتنم٬تنها دلیل بودنم٬آه ای شهادت العجل العجل العجل.)
    به وبلاک شهید سر بزنید.

    m-montazerghaem.blogfa.com

  6. چی میشد مثل شلمچه! دل من رنگ جنون بود…….

    مثل یاران خمینی ! ذکر من خدا خدا بود…….

    ای شهیدان برایم دعا کنید که شهادت قسمتم شود التماس دعا.

    m-montazerghaem.blogfa.com

  7. انان که خاک را بنظر کیمیا کنند
    ایا بود که گوشه چشمی بما کنند؟
    دمتمون گرم

  8. هنر انستکه بمیری پیش از انکه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات انانند که چنین مرده اند.
    شهید اوینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *