به گزارش هراز نیوز روز سه شنبه 9 آبان  جمعی از نمایندگان گروه ها و فعالان سیاسی اصلاح طلب استان مازندران با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند .

در این دیدار که به مدت 2 ساعت در ساختمان قدس مجمع تشخیص مصلحت نظام به طول انجامید رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام  از عدم توجه به قوانین و اسناد بالا دستی نظیر سند چشم انداز بیست  ساله ابراز تاسف کرد .

وی ریشه مشکلات کشور را سو مدیریت حاکم دانسته و تصریح کرد : کلید حل این مشکلات در دستان رهبری است .

آیت الله هاشمی رفسنجانی  بیان کرد :بخشی از روحانیت با حمایتها و مواضعشان در به وجود آمدن این شرایط  مسوول اند .

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت : من نظر خودرا در مورد حل این مسائل در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 88 مطرح کردم و تذکر دادم به نظر من تنها راه برون رفت از این بحران ها سهیم کردن همه افراد و گروه های معتقد به قانون اساسی در تصمیمات و رفع محدودیتهای موجود است .

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، خودخواهي و خودحق‌بيني را آفت حكومت و نظام سياسي دانست و گفت: با وجود دشمنان كينه‌ورز خارجي، نبايد با دست و افكار خودمان كشور را دچار مشكلات و مضيقه‌هاي مضاعف كنيم.

وی همچنین  افزود: متأسفانه در برخي مقاطع و موارد انقلاب‌نكرده‌ها از انقلابيون و ضدروحاني‌ها از روحانيت انتقام مي‌گيرد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني در خاتمه تعامل سازنده با ساير كشورها و دوري از دشمن‌تراشي را از ديگر محورهاي مهم اصلاح وضع كنوني خواند و با تأكيد بر لزوم همكاري متقابل و مفيد با ديگران، علي‌رغم اختلاف عقيده و سبك زندگي تصريح كرد: آنچه ملت‌ها و دولت‌ها را براي توسعه و پيشرفت متحد و همدل مي‌كند، ترس از دشمن نيست، بلكه صداقت، عقلانيت، احترام به خواست مردم، مديريت كارآمد و حفظ كرامت انساني آحاد جامعه است.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت :تا امروز هیچ تصمیمی برای شرکت در این انتخابات نگرفته ام .

در ابتداي اين ديدار آقايان احمدی فولادي از  انجمن اسلامی معلمان استان ، دريابيگي از خانه کارگر، شكوهي استاد دانشگاه و حجج اسلام زراعتی جويباري و رجايي ديدگاه‌هاي خود در خصوص وضعيت سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي استان مازندران را بيان و با اظهار نگراني از وضعيت اقتصادي و فرهنگي كشور خواستار توجه بيشتر مسئولان نظام براي برون‌رفت از معضلات حاد كشور شدند.

 

One thought on “دیدار برخی از اصلاح طلبان مازندران با آیت الله هاشمی”
  1. اخر ما نفهمیدیم اینها با کی هستند
    یک روز به هاشمی پشت میکنند الان باز دنبال هاشمی هستند
    خواهشا دوستان مواضعشات را اصلاح کنند برای یک سیاسی بد است

    قسم………قبول کنیم یا دم خروس را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *