هراز نيوز: نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه رفتار دولت در تعامل با قوا‏‏‏، گفت: دولت باید تلاش کند اختلافاتی که در ارتباطش با قوا به وجود ‏آمده را مدیریت و قوانین مصوب را بهتر از قبل اجرا کند.

به گزارش ايلنا: کاظم دلخوش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، خاطرنشان کرد: دولت باید آستانه تحمل خود را در تعامل با قوای مقننه و قضاییه بیشتر کند و در جایی که لازم است مشکلات را حل و فصل کند‏، چرا که در غیر اینصورت خود دولت از همه بیشتر ضرر می‌کند.

وی افزود: طبق نظر رهبری اگر دولت در راستای حل مشکلات و اختلافات بین سه قوه حرکت کند، می‌توان با سرعت بیشتری به برطرف کردن مشکلات کشور پرداخت چرا که بدنه دولت در مواجهه با قوای دیگر خوب عمل نکرده است.

نماینده صومعه سرا همچنین با اشاره وعده‌های عمل نشده از سوی دولت، گفت: متاسفانه در سفرهای استانی وعده‌هایی در جهت بهبود وضعیت شهرستان‌ها داده شد، که تا به امروز عملی نشده است، دولت موظف است که طبق آمار واقعی نحوه تحقق وعده‌های خود را اعلام کند.

دلخوش افزود: تا کنون سهم بخش تولید از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نشده است و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی برای سرمایه گذاران شده و همچنین در روند ایجاد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شغلی که دولت وعده آن را داده بود خلل وارد کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت، تاکید کرد: رهبری نظام از بالا بر همه مسائل اشراف لازم را دارند و در دیدار با هئیت دولت ضمن تقدیر از عملکردهای مثبت دولت، نسبت به نقاط ضعف دولت در زمینه‌های مختلف نکاتی را مطرح کردند، که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *