طرح کرامت دانشجویان با هدف حمایت از دانشجویان کم بضاعت و دارای مشکلات مالی ، برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه به اجرا در می آید.

دکتر محمد احمدی رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در گفتگویی اختصاصی ضمن تایید این خبر تصریح کرد: بدنبال رایزنی های انجام شده با باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران، طرح کرامت دانشجویان با همکاری این دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه از مهرماه سال جاری به اجرا در خواهد آمد. دکتر احمدی:رئیس واحد سوادکوه

دکتر احمدی همچنین در خصوص اهداف اجرای این طرح خاطر نشان کرد: دانشجویان کم بضاعت و دارای مشکلات مالی که امکان تامین کامل هزینه های تحصیل را نداشته باشند، مشمول طرح کرامت دانشجویان شده ، می توانند از تسهیلات وام قرض الحسنه و یا وام بلاعوض برخوردار شوند.

رئیس واحد سوادکوه همچنین در خصوص تامین منابع اجرای طرح افزود: از میان همکاران دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه که با رضایت قلبی و داوطلبانه عضو طرح شدند، ماهیانه مبلغ مشخصی از حقوق کسر و سپس بطور یکجا به حساب مشترک دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان که بهمین منظور افتتاح شده است واریز می شود ، البته کمیته امداد  هم در هرماه معادل مبلغ واریز شده از سوی دانشگاه به حساب مذکور واریز می نماید.

بر اساس این گزارش درخواست های رسیده از سوی دانشجویان واجد شرایط در کمیته ای متشکل از اعضای دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

2 thoughts on “طرح کرامت دانشجویان توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه”
  1. سلام ما تااین تاریخ یعنی بهمن 92 چیزی از این ندیدیم تخفیف به دانشجو بدن کافیه

  2. دکتر احمدی استاد ما در دانشگاه ازاد بردیس ساری هستند انسانیت شرف محبوبیت و بسیاری از خصایص انسانی در وجودشان متبلور است انشالله خیر ببینند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *