مدیرکل اطلاعات مازندران با اشاره به اینکه روند اسلام‌گرایی در اروپا، آفریقا و آسیا به عنوان یک پدیده بزرگ موجب نگرانی استکبار شده، گفت: تمام تلاش آنها برای هدف قراردادن ارزش‌ها و مبانی ما است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی حق‌پرست بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع)، اظهار داشت:‌ در دفاع مقدس، مردم ما با تاسی از اهل بیت کاری کردند که نه تنها دشمن شکست خورد بلکه عقب‌نشینی بزرگی را هم انجام داد.

وی افزود: کسانی که دیروز آمدند تا ما را نابود کنند، امروز در زباله‌دان تاریخ هستند.

حق‌پرست با اشاره به اینکه راه ما حق است و تردیدی در آن نداریم، متذکر شد: همه کسانی که این راه را طی کرده و برای نابودی ما آمدند و یا خواهند آمد، بدانند که محکوم به فنا هستند.

این مسئول با بیان اینکه در این جشنواره، حضور زیبای افرادی را که از سر ارادت در این مکان گرد آمدن و دل‌نوشته‌های خود را نثار آن امام کردند را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: در  این نامه‌ها عشق و ارادت به ائمه از عمق جان و اعتقادات، ابراز شده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام از مسیر ولایت و اهل بیت می‌تواند منشا روشنی و حقیقت برای همه جهانیان باشد، گفت: امروز باید بدانیم که اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم باید راه ولایت و ائمه را دنبال کنیم چراکه ولایت، منشا همه خوبی‌ها است.

حق‌پرست با بیان اینکه تاریخ همیشه تکرار می‌شود، افزود: اینکه می‌بینیم دشمنان با همه توان فیلمی می‌سازند که در آن چهره پیامبر را مخدوش کنند با همان نگاهی است که برای نابودی ما آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه روند اسلام‌گرایی در اروپا، آفریقا و آسیا به عنوان یک پدیده بزرگ موجب نگرانی استکبار شده، تصریح کرد: تمام تلاش آنها برای هدف قرار دادن ارزش‌ها و مبانی ما است.

حق‌پرست با بیان اینکه دیدیم که جامعه اسلامی چگونه در مقابل اقدام موهن استکبار ایستادگی کرد، ادامه داد: توجه به ائمه و مسیر آنها این است که ما مبتنی بر یک فرهنگ معنوی هستیم که تسلیم را فقط در برابر خدا جایز می‌داند و در مقابل نفس شیاطین، حیات طیبه داریم و این ما را به نتیجه می‌رساند.

این مسئول با اشاره به اینکه دور کردن ما از ارزش‌ها، انحطاط فرهنگی است که دشمن به دنبال آن است، ادامه داد:‌ دشمن می‌خواهد ذایقه ما را تغییر دهد و این را در حرکت‌های پنهان فرهنگی آنها می‌بینیم.

مدیرکل اطلاعات مازندران، خاطرنشان کرد: دشمن مانند مورچه‌ای در شب سیاه و روی سنگ سیاه حرکت می‌کند و مگر قابل دیدن است.

وی متذکر شد:‌ کسانی که در عرصه فرهنگ وارد شدند باید این حساسیت را درک کرده و به جامعه عنوان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *