رحمانی امام جمعه آمل

هرازنیوز: امام جمعه آمل گفت: سبقت از ولايت گمراهي، به چاه افتادن و به بيراهه رفتن را به همراه دارد كه انسان را رو به سوي نابودي مي‌كشاند.

رحماني آملي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان امل در مصلاي بزرگ قدس اين شهرستان اظهار داشت: نيكوترين و بهترين لباسي كه كهنگي و فرسودگي به خود نمي‌بيند لباس ارزشمند تقوا و پاكدامني است كه در حفظ و حراست از آن بايد دقت زيادي به خرج دهيم.
وي با تبريك فرا رسيدن عيد فطر يكي از اعياد بزرگ مسلمين خاطرنشان كرد: فطر زيباترين روز براي مسلمانان و صائمان واقعي درگاه حق است كه بعد از يك ماه طاعت و بندگي به درگاه خداوند، توبه، استغاثه، خويشتن‌داري و انابه پاداش و اجر معنوي زحمات خود را از خداوند دريافت مي‌كنند.
امام جمعه آمل هفته دولت را هفته‌اي پربار و فعال براي مسئولان شهرستان آمل دانست و بيان داشت: نتايج اين هفته براي مردم پر از خير و بركت بود و پروژه‌ها و طرح‌هاي مفيد و كارآمدي در سطح شهر و روستا افتتاح شده و يا كلنگ احداث‌شان به زمين خورد تا مردم بيش از گذشته از نعمت‌هاي گسترده الهي برخوردار شوند.
وي با اشاره به اينكه مسئولان بايد در همه حال شنواي مشكلات مردم باشند، تصريح كرد: گوش دادن به حرف‌هاي مردم، شنيدن خواسته‌هايشان و خدمت به آنها مهم‌ترين وظيفه مسئولان است.
خطيب نماز جمعه آمل در بخش ديگري از سخنان خود به بصيرت و آگاهي افراد در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: بايد در زير پرچم ولايت همراه با ولي فقيه در اطاعت از اوامر الهي و بررسي شرايط عصر خود حركت كنيم ولي بايد در اين راه پشت سر رهبري جامعه حركت كنيم زيرا سبقت از ولايت گمراهي، به چاه افتادن و به بيراهه رفتن را به همراه دارد كه انسان را رو به سوي نابودي مي‌كشاند.
وي با اشاره به مناسبت‌هاي هفته آينده اظهار داشت: قيام خونين 17 شهريور و كشتار جمعي از مردم به دست ماموران پست شاهنشاهي در سال 1357، شهادت آيت الله قدوسي و سرتيپ وحيد دستجري در سال 1360، روز مبارزه با استعمار انگليس، روز بهورز، روز تعاون و بزرگداشت مقام دانشمند بزرگ ابوريحان بيروني از مناسبت‌هاي ارزشمند اين هفته است كه بايد براي هميشه تاريخ بزرگ داشته شود.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *