هراز نیوز :معاون سیاسی امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم با ازدحام مسافران روبه رو باشیم، تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که باید برای ازدحام مسافران برنامه‌ریزی کنیم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه حدود 30 درصد از جمعیت کشور مخاطب دریای مازندران هستند، افزود: سالانه 25 میلیون مسافر از دریا و طبیعت مازندران استفاده می‌کنند و مردم مازندران استفاده چندانی از دریا ندارند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما نقدهایی بر برخی دستگاه‌ها وارد است، یادآور شد: به فرمانداران تاکید می‌کنم نسبت به نظافت و پاکسازی ورودی شهرها و معابر شهری و درباره جمع‌آوری زباله اقدام کنند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه فرمانداران عنایت ویژه‌ای بر ارزاق عمومی و نرخ آن داشته باشند، ادامه داد: توجه ویژه بر مراکز بهداشتی و درمانی اعمال شود.
وی با بیان اینکه درباره دریا در مازندران دغدغه جدی داریم، خاطرنشان کرد: از زمانی که مسئولیت معاونت سیاسی را برعهده گرفته‌ام با تمام وجود به میدان آمده‌ام.
وی درباره تعطیلی طرح‌های دریا در ماه رمضان اظهار داشت: هیچ تفاوتی بین رستوران‌ها و طرح دریا وجود ندارد و همانگونه که بر پذیرایی علنی در رستوران‌ها نظارت می‌کنیم بر طرح‌های دریا هم نظارت انجام گرفت.
ابراهیمی با بیان اینکه طرح‌های دریا تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت: به شناسه فرهنگی استان کمتر پرداخته‌ایم.
معاون سیاسی امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اینکه دریای خزر این ظرفیت را دارد که محور گردشگری جهان اسلام محسوب شود، خاطرنشان کرد: نواقصی در طرح‌های دریا بود که باید برطرف شود اما اینگونه نبود که سهل‌انگاری کرده باشیم.
وی با بیان اینکه آمار غرق شده‌ها نباید افزایش یابد، ادامه داد: در نور و نوشهر آمار غریق بسیار بالایی داریم.
ابراهیمی با اشاره به کاهش 20 درصدی غریق، اظهار داشت: باید عنایت داشته باشیم که برخی در ساعات نامتعارف به دریا رفته و غرق شده‌اند.
وی در پايان افزود: بیش از 35 درصد از غرق شده‌ها در خارج از وقت شنا غرق شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *