هراز نیوز – در این همایش که با حضور گرم و صمیمی رزمندگان و زنان و مردان گیلاسی در حسینیه سید حسن ولی این روستا برگزار شد، هر یک از دعوت شدگان به نقل خاطرات خود از دوران جنگ تحمیلی پرداختند که این اقدام با استقبال قابل توجه حاضران مواجه شد.


همچنین در بخش هایی از این مراسم نماهنگ هایی حماسی، حاوی تصاویر رزمندگان گیلاسی پخش شد که موجب یادآوری خاطران آن سال ها برای نسل قدیم و ایجاد روحیه شور و جهاد برای نسل جدید شد.

 

در این همایش از سید رضا ابراهیمی (قائم مقام بانک توسعه تعاون و عضو سابق هیئت مدیره بانک تجارت) ، حجت الاسلام حسین بابایی (مقام ارشد قضایی) ، سید غلامعلی ابراهیمی (رئیس سابق اداره اماکن شهرستان آمل)، سید مجتبی ازلی (رئیس سابق بسیج دانشجویی شهرستان آمل)، شعبان یزدانی (پژوهشگر برجسته قرآن و نهج البلاغه) و 48 رزمنده گیلاسی دیگر تجلیل به عمل آمد.


بر اساس مشاهدات خبرنگار هراز نیوز در این مراسم، در شرایطی که اکثر پایگاه های مقاومت بسیج اقدام به برپایی یادواره شهدا با عناوین و برنامه های ثابت می کنند، پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) روستای گیلاس در اقداماتی نو و متفاوت ضمن برپایی 14 دوره یادواره شهدای گمنام شهیدآباد لاریجان، این بار با برگزاری همایشی کم هزینه لحظاتی شاد و حماسی را برای حاضران ایجاد کرد و نسل گذشته و حال را به یکدیگر گره زد.

2 thoughts on “همایشی متفاوت برای تجلیل از آرمانها در روستای گیلاس+عکس”
  1. به اين ميگويند صفا و صميميت محبت و برادري كه بعد از اين همه سال اينگونه دور هم جمع شده و خاطرات جنگ را بازخواني ميكنند احسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *