هرازنیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: یک میلیارد تومان به احداث مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان در سال جاری اختصاص یافت.

هادی ابراهیمی با اشاره به اختصاص 890 میلیون تومان در سال گذشته به پارک موزه دفاع مقدس استان افزود: مسئولان این مرکز فرهنگی با تلاش شبانه روزی برخی از مقدمات ساخت پارک موزه دفاع مقدس را فراهم آوردند.

وی، ساخت این پارک موزه را مهم و از محوری ترین اولویت های استان دانست و اظهار داشت: تمام تلاش استاندار و مدیران استانی این است که پارک موزه در شان یاد و نام حماسه سازان مازندرانی دوران دفاع مقدس احداث شود.

ابراهیمی افزود: در دو هفته گذشته جلسه ای با حضور استاندار مازندران و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص پارک موزه دفاع مقدس استان در نهاد ریاست جمهوری به صورت ویژه برگزار و بنا شد از اعتبارات ملی بیشتری برای اجرای این پروژه بهره گیری شود.

وی با اشاره به اینکه روند ساخت این پارک موزه برای استانداری بسیار مهم است افزود: استاندار مازندران بنده و معاون عمرانی استانداری را مسئول پیگیری امور عمرانی و فرهنگی پارک موزه قرار داده تا روند اجرایی کار با دقت دنبال شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به وجود برخی نارسایی ها در اجرای این پروژه افزود: با توجه به اهمیت پارک موزه برای استان، تلاش می کنیم با رفع کاستی ها هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این مجموعه فرهنگی و ارزشمند باشیم.

وی افزود: به منظور تسریع در فعالیتها و پیشبرد اهداف پارک موزه دفاع مقدس، ساختمان اداری آب منطقه ای ساری در حاشیه رودخانه تجن به صورت کامل در اختیار پارک موزه قرار گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *