هراز نیوز – ابوالفضل بادپا – عصر (سه شنبه 7/6/91) حجه الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور در مصلای قدس شهرستان آمل با نخبگان این شهر دیدار کرد  وی همچنین  از شهرک صنعتی آمل نیز بازدید کرد .

مصطفی پورمحمدی از شرکت‌های زرین‌سوله، حلواشکری باز و شرکت فولادین ذوب آمل ، فذا در شهرک صنعتی شماره یک آمل به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان مازندران بازدید کرد.


7 thoughts on “پورمحمدی در آمل با چه کسانی دیدار کرد ؟(عکس)”

  1. بابا بزرگ حکیم من می گفت: هیچ وقت … کسی رو نخورید اما اگر یه وقت مجبور شدید بخورید، …. کسی رو بخورید که خودش …. خور نباشه،
    مثلا کباب خور باشه

  2. امید آنکه مسیولین تنها امیتیازات اجتماعی و رانت های اقتصادی رابین خود توزیع نکنند و از عامه غافل نباشند گر چه مجاهدتهای جناب پو ر محمدی برای ریاست جمهورکما فی السابق هوی ان منثورا ست هر چند چند واحد صنعتی و چند میلیارد سر مایه مادی هم بعنوان پشتیبان داشته باشند.!؟

  3. کاملا درست جناب صلواتی یارا سخن از زبان ما میگوئی

  4. شرط خدمتگزاری مسیولین آنست که منافع جمعی را بر منافع فردی تر جیح دهند ایا آنان که حلقه مودت و ارادت بر محیط جناب پر محمدی گشیده انداز حضرتشان پر سیدهاند داستان خروج 21میلیارد تومان پول در زمان صدارت جناب ایشان از وزارت کشور بیرون رفته که به قول معاون اول جناب رحیمی بافرع آن بالغ برسی میلیارد تو مان می شود سر نوشت آن چه شده ظاهرا”جناب پور محمدی توپ را به میان سه هزار کارمند شریف وزارت کشور انداخته و آنان از خود دفاعی نکردهاند به هر طریق نتیجه این تطاول بیت المال چه شده ؟ دیوان محاسبا!ت هم سکوت کرده و این گره همچنان ناگشود!

  5. در جمع نخبه های شهر؟ کوشن این نخبه ها؟ آقایون بس کنید. نخبه های ما جوانان تحصیلکرده ی ممتازی بودن که بعد از نا امیدی از هر جا الان دارن تو خونه هاشون دوره ی افسردگیشون رو طی میکنن. خجالت هم برای برخی ها خوب چیزیه. شما سراغ ندارید؟ آدرس ایمیلم رو از آقای سردبیر بگیرید دونه دونه نخبه ی علمی این شهر رو نشونتون بدم که در روز هزار تومن هم در آمد ندارن. وای بر این جامعه ای که اینقدر توش ریاکاری وجود داره و همه هم میدونن دارن چشم دیدن همو ندارن و بنابر مصالحشون مجبور به تحمل همدیگه یا پاچه خوری برای هم هستن..
    یا علی (ع) قربان مظلومیتت بشم که چه می کشیدی.

  6. نگفتین این عکسها را کی گرفته ////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. این دیدار انتخاباتی هستش یا به عنوان رئیس سازمان بازرسی اومده؟
    اگر انتخاباتی هستش چرا به کارخونه ها سر میزنه؟شایدم فکر میکنه رآی تو کارخونه است اگه واسه نظارت اومده که به آمل خوش اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *