وزیر علوم کابینه دهم پیش‌بینی کرد اگر تا پایان این دولت، مسئولیتش در وزارت علوم ادامه داشته باشد تعداد اعضای هیئت علمی جدیدی که طی چهار سال دولت دهم جذب می‌شوند به 15 هزار نفر برسد.
کامران دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 7 هزار مجوز جذب عضو هیئت علمی داریم، گفت: در مدتی که وزیر علوم بوده‌ام تا کنون نزدیک 6 هزار عضو هیئت علمی جدید جذب شده و بعد از آن هم مشکل خاصی در جذب عضو هیئت علمی نخواهیم داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با یادآوری اینکه فراخوان جدید جذب هیئت علمی در ماه جاری صادر می‌شود، گفت: فراخوان جدید سومین فراخوانی است که از زمان شروع مسئولیتم در وزارت علوم برای جذب هیئت علمی صادر می‌شود.

وی افزود: در صورتی که تا پایان دولت دهم مسئولیتم در وزارت علوم ادامه داشته باشد امیدوارم بالای 15 هزار نفر عضو هیئت علمی جدید بتوانیم جذب کنیم.

کامران دانشجو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روند جذب متمرکز هیئت علمی شتاب پیدا کرده و کارهایی که باید در این زمینه پایه‌ریزی می‌کردیم انجام شده است، لذا امیدواریم تعداد عضو هیئت علمی جدیدی که طی دوره دولت دهم جذب می‌شود به 15 هزار یا بیشتر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *