به گزارش جام نيوز به نقل از سايت العربيه محسن قرائتي در جلسه هفتگي سلسله مباحث درسهايي از قرآن درباره اختلاط دختر و پسر گفت: ” من گاهي خنده‌ام مي‌گيرد، مدرسه دختر و پسر از هم جداست. راهنمايي‌ها که هنوز شهوت ندارند، از هم جداست. دبيرستاني‌ها که شهوتشان شکوفا مي‌شود، آنها هم از هم جداست، دانشجو که شهوتش گر مي‌کشد، مختلط است. آنوقت خنده اين است که يک مشت دکتر در يک اتاق نشستند، اسمش را اسلامي کردن دانشگاه مي‌گذارند. دختر و پسر را قاطي هم کردند، در اتاق نشستند موز مي‌خورند.”
او سپس در ارائه طرحي براي حل مشکل اختلاط جنسيتي اظهار داشت: “صبح دخترها بيايند و عصر پسرها بيايند. چه مي‌شود؟ به غير از جاهايي که واقعاً استادش ناياب است، اضطرار است. آنوقت دخترها اگر خودشان باشند، مي‌توانند چادرشان را هم بردارند، روسري‌شان هم بردارند. لباس مشکي هم لازم نيست بپوشند. لباس سفيد بپوشند راحت راحت هم باشند. همه خانم هستند ديگر چه اشکالي دارد؟”

او ادامه داد: “اينکه دختر و پسر را قاطي هم مي‌کنيم، بعد در تلويزيون بحث مي‌گذارند رابطه دختر و پسر، آقا من راحت به شما بگويم رابطه دختر و پسر حرام است. يا ساعت اول حرام است يا بعد از چند دقيقه به حرام کشيده مي‌شود.”

3 thoughts on “دختر و پسر را قاطي هم کردند، در اتاق نشستند موز مي‌خورند”
  1. سلام
    درسته رابطه دختر و پسر حرامه ولی چه ربطی به دانشگاهها داره..؟؟؟
    دانشگاه هم یه جامعه است.. که تشکیل شده از جوون ها (90درصد)
    هر انسانی خودش باید حواسش به خودش باشه..
    این که دختر و پسر از هم جدا باشند بعد یه آقا پسری یا دختر خانمی دست از پا خطا نکنن که نشد ایمان..
    تا آبی نباشه شناگری هم پیدا نمی شه درسته!! ولی اگه آب باشه و کسی شنا نکنه اون وقت هنر کرده..
    ممنون

  2. بسیار با نظر خانم مریم موافقم. اصل ارتقای فرهنگ اجتماعیه اصل بالا رفتن سطح شعوره. و این ممکن نیست مگر در فضای آزاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *