هراز نیوز : هر هفته توفیق داریم تا گوشه ای از اقدامات و زحمات  پلیس استان لاله خیز مازندران را که در راستای حفظ امنیت مازنی ها ی عزیز و مهمانان دیار سبز علویان متحمل می شوند با عنوان اخبار پلیس مازندران در هفته ای که گذشت تقدیم حضورتان کنیم این هفته نیز با خبر هایی متنوع از معاونت اجتماعی انتظامی مازندران در خدمت شما هستیم .

فرهنگ ايثار و شهادت برگرفته از الگوي رفتاري بزرگان دين اسلام است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران در اين مراسم گفت:سالگرد ميلاد حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام،روز جانباز نامگذاري شده است.حضرت عباس عليه السلام بزرگ جانباز تاريخ انسانيت است که صحنه کربلا را تجلي گاه ايثار و جانبازي نمود. حجه الاسلام”حکمتي پور” بيان داشت:يکي از دلايل بارزي که براي مقابله خصمانه جهان استکبار با اصول اسلام مي توان برشمرد، پي بردن آنها به نقش و جايگاه ويژه اين اصول در ايجاد روح ايثار و جانبازي است؛ چرا که اگر روح حاکم بر جامعه روح ايثار و جانبازي باشد هيچ روزنه نفوذي براي سلطه و منفعت جويي آنان باقي نخواهد ماند. وي بيان داشت:جوانان و نوجوانان جامعه ما براي رشد و تعالي خويش، و براي دفاع از انقلاب اسلامي و ارزش هاي آن و براي استقامت در راه رسيدن به اهداف اسلامي خويش نيازمند الگوي مناسب هستند. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران افزود:جانبازان، اين آيه هاي ايثار که مايه افتخار جامعه اسلامي ما هستند، پا روي خواهش هاي نفساني گذاشتند و به دنيا پشت کردند و در ميدان جهاد اکبر پيروز شدند، آنان براي ياري اسلام و انقلاب به جبهه هاي نبرد شتافتند و در مقابل دشمنان دين و استکبار جهاني مقاومت نمودند، و از ميدان جهاد اصغر نيز سربلند بيرون آمدند. حجه الاسلام”حکمتي پور”بيان داشت:جانبازان و ايثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامي ما هستند، آنان اگرچه اعضاي بدن خود را از دست داده اند، اما ايستاده اند تا نام، ياد و فرهنگ شهيدان را زنده نگه دارند .

دستگيري کلاهبردار20ميليون توماني در”بهشهر”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي مراجعه فردي به ماموران انتظامي شهرستان”بهشهر” مبني بر کلاهبرداري از وي توسط فردي به نام” م-ط”30 ساله با جعل عنوان،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.اين گزارش حاکي است،مالباخته در اظهارات خود به پليس عنوان داشت:اين فرد با جعل عنوان و معرفي خود بعنوان مبتکر و مخترع از وي به صورت وام مبلغ 20 ميليون تومان وجه نقد دريافت کرد.وي افزود:متهم پس از گذشت چند روز با دريافت اين مبلغ مجدداً مبلغ 3 ميليون و 750 هزار تومان براي ورود و عضويت بنده در بنياد نخبگان و اخذ بورس تحصيلي دريافت کرد و پس از دريافت اين مبلغ متواري شد.ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات متهم با انجام اقدامات اطلاعاتي واستفاده از شگرد هاي خاص پليسي موفق شدند، متهم به کلاهبرداري را شناسائي کنند.برپايه اين گزارش،ماموران درادامه تحقيقات باهماهنگي مرجع قضائي متهم را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

 

 

کشف مواد مخدر شيشه در شهرستان”نور”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام “الف-ت”در امر تهيه وتوزيع موادمخدر صنعتي درسطح شهرستان”نور”،موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند،اين فرد را شناسائي کنند. ماموران درادامه تحقيقات با تعقيب ومراقبت از اين فرد با هماهنگي مرجع قضائي وي را حين تردد در يکي از خيابان هاي شهر در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند. برپايه اين گزارش،ماموران دربازرسي از اين فرد موفق شدند،105گرم شيشه را دربسته هاي آماده فروش كشف و ضبط کنند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سيرمراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

انهدام باند سارقان موتورسيکلت در”قائم شهر”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت درسطح شهرستان”قائم شهر”،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران انتظامي کلانتري11 شهرستان”قائم شهر” با تقويت گشت هاي انتظامي در حين انجام ماموريت و گشت زني در سطح حوزه استحفاظي دو متهم به سرقت به نام هاي “م-الف” 16 ساله و”م-م” 26 ساله را حين سرقت شناسائي و دستگير و ازآنان يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه را کشف و ضبط کردند. متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به همدستي با سه متهم ديگر اعتراف کردند. برپايه اين گزارش،متهمان همچنين به فروش اموال مسروقه به دو مالخر اعتراف که با تلاش ماموران متهمان دستگير و در بازرسي از منزل اين افراد تعداد 8دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و ضبط شد. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

 

توقيف خودروي حامل مواد مخدر در”ساري”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساري در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر ازاستان هاي همجوار توسط دو عامل افيوني با يک دستگاه خودرو سواري سريعاً وارد عمل شده واقدامات اطلاعاتي را آغاز کردند.اين گزارش حاکي است،ماموران در ادامه با شناسائي متهمان در عملياتي ويژه پليسي خودروي مورد نظر را در يکي از محورهاي ورودي به شهر متوقف کردند. ماموران با دستگيري متهمان به نام هاي “ر-ن”26 ساله و”الف-ب”20 ساله در بازرسي از خودروي آنان موفق شدند، يک کيلو 910 گرم حشيش را به همراه دو کيلو 985 گرم ترياک که بطرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود، کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

نماينده مجلس خبرگان رهبري: نيروي انتظامي نور چشم نظام جمهوري اسلامي ايران است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ديدارفرماندهي انتظامي شهرستان”بهشهر”با آيت الله”جباري” نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري که با مناسبت اعياد شعبانيه روز پاسدار و روز جانبار روز گذشته در بيت ايشان برگزار شد. اين گزارش حاکي است،در اين ديدار آيت ا…”جباري”ضمن تقدير از عملکرد خوب مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان در برقراري نظم وامنيت عمومي در جامعه عنوان داشت:دشمنان با ايجاد ناامني قصد ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامي را دارند. وي تاکيد کرد:شما نيروهاي انتظامي ونظامي بايد با هوشياري کامل براي رضاي خدا گام برداشته و اگر در اين مسير با نامهرباني هايي هم مواجه شده ايد،اهميتي نداده و بدانيد که براي رضاي قادرمتعال خدمت مي کنيد. امام جمعه شهرستان”بهشهر”عنوان داشت:نيروي انتظامي نور چشم و مظهر اقتدار نظام اسلامي است و بدانيد که غير از وظيفه شغلي يک وظيفه وجداني نيز داريد و در اين راستا مهرباني با مردم و در کنار مردم بودن را دردستور کارخود قرار دهيد.

 

توجه به امنيت اخلاقي مهم ترين مسئله در طرح هاي سالم سازي دريا است

سرهنگ”حميد رضا اسلامي”صبح امروز درگفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:طرح هاي سالم سازي دريا در سطح شهرستان هاي ساحلي استان مازندران با همکاري وتعامل خوب همه دستگاه ها به صورت نيمه رسمي از ابتداي خردادماه کار خود را آغاز کرده است. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران تصريح کرد:80 درصد گردشگران مازندران،به انگيزه ديدن دريا و استفاده از جاذبه هاي تفريحي و توريستي کوه،جنگل،درياومناطق سرسبز وارد استان مي شوند. وي خاطر نشان کرد:در طرح هاي سالم سازي دريا علاوه برحضور گروه هاي امدادو نجات اعم از هلال احمر، اورژانس و ناجيان غريق، با حضور نيروهاي انتظامي با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي و جرائم برابر قانون برخورد خواهد شد. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران ممانعت از شنا در نقاط ممنوعه و خارج از طرح،نظارت بر رعايت شئونات اسلامي،پيشگيري از جرائم و برقراري نظم وامنيت عمومي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بهره برداري سالم از دريا را از جمله اقدامات پليس با همکاري ساير دستگاه هاي اجرائي استان در اين طرح ها دانست. وي از اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي با بکارگيري نيروهاي انتظامي شهرستان ها،يگان ويژه پاسداران و درياباني استان مازندران از ابتداي فصل تابستان در طرح هاي سالم سازي دريا در استان خبر داد. سرهنگ”اسلامي”توجه به امنيت اخلاقي را مهم ترين مسئله در طرح هاي سالم سازي دريا در سال جاري عنوان کرد و به مسافران و گردشگراني که قصد سفر به اين استان را دارندتوصيه کرد:ضمن رعايت شئونات اسلامي پليس را در برقراري نظم وامنيت ياري کنند. اين مقام مسئول ادامه داد:دريا يک موهبت الهي است که بايد از آن استفاده شود به ظاهر آرام است و به روي تو لبخند مي زند اما آيا مي دانيد هر ساله تعدادي از هموطنان ما را به کام مرگ مي برد.پس بيائيم مراقب خود و فرزندانمان باشيم. وي با بيان اينکه اکثر غرق شدگان در مناطق خارج از طرح سالم سازي دريا شنا مي کردند،خطاب به مسافران تاکيد کرد:براي شنا دردريا از طرح سالم سازي که در شهرستان هاي ساحلي استان اجرا شده استفاده کنند. “اسلامي” همچنين از شهروندان و مسافران خواست:در هنگام شنا مراقب پول،وسايل واشياي قيمتي خود باشند و آنها را در جاي امن و دور از دسترس افراد غير قرار دهند.

جاعلان کلاهبرداردرشهرستان”بهشهر” روانه زندان شدند

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي مراجعه نماينده حقوقي يکي از موسسات خيريه در شهرستان”بهشهر”،به پليس آگاهي مبني بر جعل اسناد و کلاهبرداري از شهروندان از سوي دو متهم موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،متهمان که با چاپ قبوض دريافت کمک هاي خيريه مردمي از شهروندان کلاهبرداري مي کردندبا انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي شناسائي و دستگير شدند. برپايه اين گزارش،متهمان در ادامه تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند. گفتني است،با دستور مقام قضائي متهمان با قرار وثيقه روانه زندان شده که موضوع در دست بررسي بيشتر پليس است.

اعتراف سارقان به 18 فقره سرقت در “قائم شهر”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي يک فقره سرقت ازآپارتماني دريکي از خيابان هاي شهرستان”قائم شهر”موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 11شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران با تقويت گشت هاي انتظامي وانجام اقداماتاطلاعاتي و تحقيقات پليسي حين گشت زني و انجام ماموريت دو متهم به سرقت به نام هاي “ع-ب” 36 ساله والف- ع” 29 ساله را حين سرقت از يک فروشگاه خودرو دستگير کنند. ماموران در ادامه با توقيف خودروي متهمان در بازرسي از داخل خودرو موفق شدندف مقادير زيادي اموال را کشف و ضبط کنند. برپايه اين گزارش،متهمان در ادامه تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به 18 فقره سرقت اعم از منزل،مغازه ،داخل خودرو و موتورسيکلت و… در شهرهاي”قائم شهر،بابل و ساري”اعتراف کردند. در همين ارتباط ماموران موفق شدند،فردي به نام”م-ر” 30 ساله را به اتهام ماخري و خريد و فروش اموال مسروقه شناسائي ودستگير و در بازرسي از منزل وي يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي پيشرو،سه دستگاه دوچرخه را به همراه 600 متر لوله آزمايشگاهي جهت ساخت پايپ ،200 عدد پايپ،ومقدار قابل توجهي مواد مخدر از نوع گراس و… کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

 

 

ديدار جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با خانواده شهيد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ”قاسمي”جانشين فرمانده انتظامي مازندران روز گذشته به همراه معاون نيروي انساني استان ضمن ديدار با خانواده شهيد« وجيه ا…رشيدي »،شهيدان را به عنوان سرمايه هاي هميشه ماندگار و ارزشمند نظام اسلامي ياد کرد و ادامه راه شهداء را وظيفه همگان برشمرد. سرهنگ”روح الامين قاسمي”ادامه داد:شهداء مايه افتخار و سربلندي ما هستند و نظم و آرامش اين جامعه با خون شهداي گرانقدر است كه حاصل مي گردد و حفظ آبروي ما هم مرهون خون اين جوانان عزيز مي باشد. جانشين فرمانده انتظامي مازندران در ديدار با اين خانواده شهيد،شهدا را مايه افتخار و سربلندي ايران و نور چشمان همه ايرانيان دانست. وي مقام شهدا را بسيار رفيع برشمرد و تصريح کرد:شهيد شدن و انتظار شهادت دو نشانه مومن واقعي بودن است. اين مقام مسئول آسايش و امنيت امروز ايران اسلامي را مرهون فداکاري و رشادت شهدا اعلام کرد و اذعان داشت:شهادت نوعي معامله با خداست وهر که با خدا معامله کند سعادتمند دنيا و آخرت خواهد شد. جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به آيات قرآن پيرامون جايگاه شهدا افزود:جايگاه و منزلت شهدا نزد خداوند جايگاهي فراتر از اذهان و ادراک بشر است.زيرا خداوند در قران کريم فرموده “شهدا را مرده نپنداريد زيرا آنان زنده اند و نزد خداي خويش روزي مي خورند”. وي عمل به سيره و منش شهدا را بهترين روش براي ادامه دادن راه آنان برشمرد و تصريح کرد:مطالعه سيره و شيوه زندگي شهدا وبه کار بستن آموزه هاي زندگي آنان در عرصه هاي مختلف زندگي راهي براي سعادتمندي واداي حق امانت داري نسبت به شهدا خواهد بود. گفتني است،درپايان اين ديدار ضمن بررسي مسائل و مشکلات خانواده شهيد هداياي به رسم ياد بود به خانواده شهيد اهداء شد.

 

قاچاق مواد مخدرمهمترين دغدغه ونگراني جهان معاصر

سرهنگ”سيد تقي حسيني”درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:قاچاق موادمخدر يکي از مهمترين مخاطرات و آسيب زاترين فعاليت ضد اجتماعي و بشري و به نوعي مهمترين دغدغه،چالش و نگراني عمومي جهان معاصر است که بيش از ساير معضلات کانون خانواده ها را متلاشي و زندگي جامعه بشري را تهديد مي کند. وي افزود:قاچاق و تجارت مرگبار مواد مخدر بويژه مواد مخدر صناعي و روانگردان و سوء مصرف آن به موازات سير تحولات و پيشرفت و توسعه تکنولوژي اين پديده شوم در بطن زندگي انسانها به طرز مرموز و پيچيده اي ريشه دوانيده است. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصريح کرد:در سال هاي اخير وضعيت مواد مخدر در دنيا به خصوص در منطقه خاور ميانه به طرز عجيب و اسفباري گسترش و شيوع يافته است. وي افزود:متأسفانه با حضور استکبار جهاني در منطقه با اهداف سلطه جويي و استعمار و دست يابي به منابع عظيم نفت و گاز و حمايت و پشتيباني از شبکه هاي مافياي بين المللي قاچاق مواد مخدر و اشرار مسلح عملاً بر دو مرکز عمده و مهم توليد;کننده مواد مخدر تسلط يافته است. وي درادامه بيان داشت:مواد مخدر صنعتي بدليل وجود ترکيبات مخرب شيميايي و ايجاد وابستگي شديد و لجام گسيخته و اعتياد آور بودن بيش از ساير مشتقات مواد مخدر سنتي آسيب زا بوده و مصرف کنندگان را دچار اختلالات روحي و جسمي کرده و به سوي مرگ مي کشاند. سرهنگ”حسيني” افزود:برابر آمار هاي جهاني همه ساله بر تعداد قربانيان و ميزان مرگ وميرمصرف کنندگان مواد مخدر صنعتي افزايش يافته و ميليون ها خانواده ها درگير با اين بلاي خانمانسوز در دنيا به شدت دچار فروپاشي و تباهي و بدبختي مي شوند.رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در ادامه به تشريح خصوصيات و ويژگي هاي مواد مخدر صنعتي پرداخت و افزود:متامفتامين ( شيشه –آيس)يک ماده بسيار اعتياد آور است که سيستم اعصاب مرکزي يعني مغز و نخاع را شديداً متاثر مي کند.وي افزود:تحقيقات نشان مي دهد مصرف شيشه و ساير مواد محرک حتي در کوتاه مدت آثار مخرب و برگشت ناپذيري بر روح و جسم مصرف کننده بجا گذاشته و حتي پس از ماه ها و سال ها عدم مصرف همچنان اثرات آن در افراد باقي مي ماند و به نوعي مي توان گفت شيشه درمان ندارد. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در پايان با هشدار به خانواده ها گفت:به فرزندان خودکمک کنيد تا بهترين روش ها را براي روبرو شدن با موقعيت هاي نا مناسب اجتماعي پيدا کنند. وي افزود: ضعف ايمان سبب تمايل شخصي به انواع انحرافات و مواد مخدر مي شود و آموزش تعاليم ديني و اسلامي و تقويت بينه اعتقادي فرزندان در کانون خانواده ها عوامل مؤثر در پيشگيري و کنترل اعتياد مي باشد . “حسيني” همچنين پرهيز از مشاجره و بحث هاي بيهوده و تشنج در خانواده ها و تشديد محبت بين زن و شوهر را باعث پرورش شخصيت فرزندان دانست وافزود:قدرت نه گفتن را به فرزندانتان بياموزيد و نسبت به مضرات و عواقب ويرانگر مصرف مواد مخدر آگاه کنيد.

 

تاکيد بر همکاري سازمان ها و نهادها با پليس در”مياندورود”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،همايش مديران وسرمايه گزاران شركت هاي تابعه شهرستان”مياندرود”باحضور فرماندار شهرستان وفرماندهي انتظامي شهرستان درسالن کنفرانس فرمانداري اين شهرستان برگزارشد. اين گزارش حاکي است،دراين همايش سرهنگ”جانبازي”فرمانده انتظامي شهرستان”مياندورود”،پيرامون چالش هاي جامعه امروزي و لزوم همکاري و همدلي مردم با پليس در برقراري نظم و امنيت وجلب مشارکت عمومي تاکيد کرد. وي از نيروي انتظامي بعنوان يک نهاد امنيتي واجتماعي درسطح جامعه ياد کرد و افزود:برقراري نظم وامنيت در جامعه نيازمندتعامل و همسويي همه مردم است. سرهنگ”جانبازي”در ادامه به تشريح وظايف شرکت هاي انتظام و بکارگيري نگهبانان محله در برقراري نظم و امنيت پرداخت و بر توسعه و بکارگيري آنان در شرکت ها تاکيد کرد. گفتني است،درپايان مسئولان ومديران شرکت هاي صنعتي برتعامل و همکاري هر چه بيشتر با فرماندهي انتظامي شهرستان تاکيد کردند.

اعتراف سارق موتورسيکلت به 16 فقره سرقت در”قائم شهر”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران پليس آگاهي شهرستان”قائم شهر”درپي مراجعه فردي مبني بر سرقت موتور سيکلت وي در يکي از خيابان هاي اصلي شهر از سوي سارق يا سارقان ،موضوع در دستور کار ويژه ماموران پليس قرار گرفت.اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام تحقيقات گسترده و فعال سازي منابع اطلاعاتي فردي به نام”ع-الف” 19 ساله را شناسايي و طي يک عمليات پليسي موفق وي را در مخفيگاهش دستگير کردند. برپايه اين گزارش،متهم در تحقيقات فني پليسي ضمن اعتراف به بزه انتسابي به 16 فقره سرقت ديگر نيز اعتراف کرد. در اين ارتباط فردي به نام”م-ج” بعنوان مالخر اموال مسروقه شناسائي و دستگير و در بازرسي از منزل وي 14 دستگاه موتور سيکلت اوراقي با شماره هاي مخدوش کشف و ضبط شد. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

 

 

 

كشف چهارکيلو ترياک از عامل افيوني در “آمل”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام”الف-س”36 ساله در امر تهيه وتوزيع موادمخدردر سطح وسيع در شهرستان”آمل”،موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند،متهم به تهيه وتوزيع مواد مخدر را شناسائي کنند. ماموران در ادامه با تعقيب ومراقبت ازاين متهم موفق شدند،وي را حين خريد و فروش مواد مخدر با يک دستگاه خودرو دستگير و در بازرسي از خودرو بيش از چهار کيلو 300 گرم ترياک را کشف و ضبط کنند. گفتني است،خودروي متهم توقيف و متهم پس ازتشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *