به گزارش هراز نیوز : جلسه ای با حضور زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل،نجفی معاون عمرانی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر آمل در محل سالن جلسات شورا برگزار شد.

زارعی در ابتدا ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲ اعضای محترم شورا را نماد مشارکت مردم در پیشبرد برنامه های جامعه دانست و  افزود:  شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا با همکاری این نهاد، ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر ، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.

زارعی در این جلسه بر لزوم هماهنگی و همفکری و تبادل نظر اعضای شورا به منظور پیشبرد هرچه بهتر برنامه های عمران شهری تاکید نموده و اولویت‌بندی در داشتن پروژه ها در  مناسبت مهم برای افتتاح دانست.

ایشان همچنین جذب سرمایه‌گذاری را برای توسعه همه جانبه شهر مهم خوانده و عنوان کرد: بایستی فرصتی فراهم شود تا منابع درآمدی شهرداری پایدار شود و از روزمرگی خارج شده و هدف بلند مدتی وجود داشته باشد تا به آن هدف و قله رسید،اگر ریل گذاری درست باشد می‌توان به هدف رسید و آینده شهر درخشان خواهد شد.

زارعی در مورد کمیته انطباق و بودن ضمیمه در مصوبات،دیدار اعضای شهر با مردم در مساجد و مسائل دیگر شهری نیز صحبت هایی داشت.

در پایان اعضاء شورای اسلامی شهر آمل گزارشی از مسائل و مشکلات شهری را بیان و پیرامون آنها به تبادل نظر پرداختند و طرفین بر لزوم پیگیری جدی مشکلات حوزه مدیریت تاکید نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *