بیانیه شانا در آمل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه
بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
《وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ وَءَاخَرِينَ مِن دُونِهِمۡ لَا تَعۡلَمُونَهُمُ ٱللَّهُ يَعۡلَمُهُمۡۚ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيۡءٖ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ يُوَفَّ إِلَيۡكُمۡ وَأَنتُمۡ لَا تُظۡلَمُونَ》
فلسفه وجودی سپاه پاسداران را هیچ چیز به اندازه دستاوردها و اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی بیان نمی کند؛ انقلابی که ریشه های فساد را قطع، و نهال پاک ایمان و استقلال را در کشور و در دل امت ایران بارور کرد و با رحمت ولایت، آن را آبیاری نمود و خطر عظیمی شد که ابرقدرت ها، به ویژه آمریکا تحمل آن را نداشتند. دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن، درصدد سرنگونی اش برآمده و به شیوه های گوناگون، به توطئه و فتنه انگیزی دست زدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مقاطع مختلف زمانی، شاهد و درگیر انواع توطئه ها و تهدیدها برضد انقلاب اسلامی بوده و در هر مرحله ای، برای خنثی سازی آنان تلاش کرده است.
پاسداران، بازوان مسلح انقلاب و طلایه داران یک ارتش مکتبی و مردمی هستند؛ افرادی که انقلاب را به خوبی لمس کرده اند و نه تنها درک روشنی از آن دارند، که خود زینت بخش ارزش های انقلابی هستند. آن ها، فرزندان امام حسین علیه السلام و تربیت یافتگان عاشورا و کفرستیزان جانباز کربلا و پویشگران محرم هستند. به جرأت می توان گفت این پاسداران، پاسداران کشور ایران در قرن چهاردهم هجری نیستند، آنان به صدر اسلام تعلق دارند. بلال ها، عمارها، حمزه ها، جعفرها و ابوذرهایی هستند که در یک حرکت توحیدی، یکدیگر را در کویری سوخته یافته اند و به دنبال پیامبر خود راه می سپارند. سختی راه و رنج ها و شکنجه ها را با مقاومتی شگفت تحمل کرده اند و اکنون در فکر گسترش معنویت، در جاهلیت قرن ستم و فریب هستند.
ای پاسدار، ای نگهبان مرزها، ای طلایه دار سپاه اسلام، ای آن که نامت در سپیده صبح جاری است! در لحظه لحظه های غرورآفرین وطنمان جای داری. آن گاه که خونابه ستم بر دیوارهای شهرمان رنگی دیگر زده بود، قامت استوارت را می دیدیم که دلیرانه بر دشمن می تاختی و آن گاه که شهرمان رنگ وبوی تجاوز گرفت، جان بر کف نهادی و سینه در مقابل دشمن دون سپر کردی. ای دیرآشنای غریب! در تو و در لحظه های غربتت، بوی خوش جبهه را استشمام کردیم و یافتیم دلاوری و از خودگذشتگی جوانانی را که منتظر اشارت رهبر بودند تا جان خویش را برای حفظ کیان اسلام و شریعت بنهند. در حماسه آفرینی های شورانگیز و عشق آفرینت، بوی خوش شهادت را به کام جان خریدیم و رنگ سرخ وصل را دیدیم و اینک در آینه روزی که با نام تو رقم خورده، دلاوری ها و ازخودگذشتگی هایت را پاس می داریم و بر قامت استوارت سلام می فرستیم.
دوم اردیبهشت ماه ۵۸ سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رضوان اله علیه)مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای ”مستضعفان و مظلومان گیتی ‘جبهه های مقاومت اسلامی سراسر گیتی علیه کفر و استکبار جهانی ”ملت همیشه در صحنه ایران سربلند ‘مردم شریف و ولایتمدار شهرستان آمل به ویژه سبز پوشان سپاه توحید ‘این دانش آموختگان مکتب حسینی ع که نام و اقتدارشان دوستداران انقلاب و مظلومین عالم را دلشاد و کاخهای ظلم و استبداد را سرنگون و ظالمان و مستکبران را مدفون نموده و می نماید فرخنده باد.
کور شود چشمتان ای کوردلان ، سلحشور ی ”استواری ‘ولایتمداری و جوشش خون مطهر آنان(پاسداران عزیز اسلام ناب) بوده که انقلاب اسلامی را در طوفان سهمگین حوادث مصون و محفوظ نگه داشته است.

غفراله لنا و لکم
جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *