روزقدس باشکوه در آمل +عکس

مردم روزه دار شریف و انقلابی شهرستان هزار سنگر آمل بار دیگر حماسه ای عظیم در دفاع از آرمان‌های امام عظیم الشان شان حضرت امام خمینی (ره) و مردم مظلوم غزه آفریدند .

به گزارش هرازنیوز،  همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۷ فروردین 1403 و 25 رمضان مردم و مسئولان آملی با حضور  پرشور و گسترده شان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

مردم انقلابی آمل  با سردادن شعار الله اکبر ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا از میدان قائم به سمت مصلی قدس آمل با راهپیمایی نفرت و انزجار خود را نسبت به آمریکا و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام کردند .

از جمله صحنه های زیبای راهپیمایی روز قدس آمل حضور  کودکانی بود که  با در دست داشتن قابلمه و ظرف غذا به یاد گرسنگی کودکان گرسنه غزه بوده و مادران و زنان با در دست داشتن تمثال کودکان کفن پوشیده شهید ، با یاد مادران شهیدی بودند که فرزندانشان را در طول چندین سال دفاع از میهن و کشورشان از دست دادند .

به مناسبت روز قدس،  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، با مشارکت فعالانه در راهپیمایی روز قدس با توزیع پوستر روز قدس ، پرچم ایران ،پرچم فلسطین،پیکسل،اهدا بادکنک به کودکان، ایستگاه نقاشی ( رنگ آمیزی پرچم فلسطین روی صورت کودکان و نوجوانان) از شهروندان آملی استقبال نمود.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با قرائت قطعنامه وحدت و همدلی شان را در دفاع از مردم غزه و فلسطین اعلام داشتند.

متولیان از اساتید دانشگاه به عنوان سخنران این مراسم بود و در نماز دشمن شکن جمعه به امامت حجت‌الاسلام یعقوبیان امام‌جمعه آمل اقامه شد .

حسن جوان هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *