هرازنیوز : ذات الله زارعی فرماندار آمل در نشست هماهنگی برای برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در آمل مطرح کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که امروز تبدیل به کابوس برای رژیم کودک کش صیهونیستی شده است .
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظامی متکی بر حضور و همراهی مردم است اظهار کرد: این انقلاب هربار با نماد هایی مهمی با حضور مردم دوباره تجلی پیدا میکند.
زارعی گفت: انتخابات یکی از مهمترین نماد های مردمی بودن نظام اسلامی است که امسال علی رغم همه تلاشهای دشمنان در بی سابقه ترین هجمه های ضد انقلاب برای کم رنگ کردن حضور مردم ، دیدیم که مردم حضوری قابل قبول داشتند.
فرماندار آمل گفت: یکی دیگر از نمادهای حمایتی مردم از نظام راهپیمایی ۲۲ بهمن است که امسال راهپیمایی باشکوهی را شاهد بودیم .
این مسئول ادامه داد: راهپیمایی روز قدس نشان دهنده پایبندی مردم کشورمان به آرمانهای امام راحل و برائت از استکبار و صهیونیزم جهانی است و این مراسم انزجار ملت ما را نسبت به دشمنان اسلام نشان میدهد.
زارعی با اشاره به شهادت ۷ مستشار ایرانی در سوریه به دست دشمن صهیونیست تصریح کرد: امسال با توجه به جنایت و نسل کشی بی سابقه رژیم کودک کش اسراییل علیه مردم غزه و شهادت رزمندگان ایرانی ، روز قدس از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
فرماندار آمل گفت: برای برگزاری مناسب برنامه های مهم آیینی و مناسبتی لازم است قرارگاه فرهنگی در سطح شهرستان شکل گیرد تا براساس تقویم مناسبتی ملی و مذهبی این مراسم به نحو شایسته در آمل برگزار شود.
رجبعلی ابراهیمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان آمل در ابتدای این نشست گزارشی از هماهنگی های انجام شده در سطح شهرستان برای برگزاری مراسم روز قدس امسال ارایه داد.
مراسم امسال روز قدس همرمان با سراسر کشور در آمل از ساعت ۱۰ صبح میدان قایم تا مصلای جمعه برگزار میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *