سرهنگ مجید باقری جام خانه فرمانده انتظامی آمل شد

به گزارش هرازنیوز با حضور سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران ، دکتر توکلی معاون عمرانی استاندار، فرماندار آمل ، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی سرهنگ مجید باقری جام خانه به عنوان فرمانده انتظامی آمل
معرفی شد و از زحمات سرهنگ داداش تبار فرمانده سابق و سرهنگ کیان مهر سرپرست انتظامی آمل تجلیل شد

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : تلاش ما همواره این بود هم در بخش های مختلف در کنار عزیزان پلیس باشیم . باید از حافظان امنیت در آمل تشکر ویژه داشته باشم که همواره به خصوص در زمان اغتشاشات در کنار مردم بودند و در جهت رفاه مردم امنیتشان را تامین می کردند.
جناب سرهنگ داداش تبار مانند یک فرمانده شجاع و یک سرباز درکنار مردم بودند و باید ویژه از ایشان تقدیر شود زیرا همیشه در جهت رفاه حال مردم تلاش کردند.
از اینجا باید تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم از مردم حماسه ساز مردم آمل که یکبار دیگر فرصت خدمت را به من دادند.
و مردم خوب این شهرستان که با رای خود دشمنان مارا ناامید کردند ان شالله همه ما در زیر سایه ولایت بتوانیم رسالت خود را انجام دهیم.
حاجی پور از زحمات پلیس راهور و پلیس راه و فرماندهان آن بیگلری و جهان تاب در مازندران تشکر کرد.

فرماندار آمل با تبریک به فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل گفت : از داداش تبار به خاطر تواضع و تدابیرشانکه از فرماندهان میدانی و جهادی هستند نهایت قدردانی را دارم .
زارعی با تشریح ماموریت پلیس در جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد : مهمترین وظیفه فرماندهی انتظامی یعنی ایجاد احساس آرامشی که امروز شاهد آن هستیم که برای مردم ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه پلیس برای مردم خادم و منشا امنیت است تصریح کرد : نیروی انتظامی و نیروهای زحمتکش فرماندهی انتظامی کشور برای دشمنان نظام اسلامی و دشمنان مردم مقتدر هستند و امنیت مردم خط قرمزشان است .
دکتر توکلی معاون امرانی استانداری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان آمل مطرح کرد :
دوستان عزیز هیات نظارت و هیات اجرایی برای برگزاری پرشور انتخابات زحمت کشیدند کمال تشکر دارم
یقینا کسانی که در عرصه خدمت با نیت پاک همان عمل صالح قران را انجام می دهند
خدارا شاکریم که امروزکشور ما در کمال امنیت و آرامش با درایت رهبری با آرامش تا در تمام ساعات شب روز در شهر تردد دارند و شاد هستند
ان شالله تاریخ از ما به عنوان کسانی که در راستای اعتلای کشور و در راستای اقتدار کشور گام برداشته ایم یاد کند
از جناب سرهنگ داداش تبار که در سال قبل در میدان بودند و در ذهن مردم آمل ایثار گری ایشان به یادگار است کمال قدردانی را داریم
سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت : در سالگرد اغتشاشات دشمنان نظام اسلامی با نقشه هایی که داشتند نشان گاهشان آمل بود اما با وفاق بین نیروهای امنیتی و انتظامی کشور و استان مازندران موفق نشدند

وی ادامه داد : امروز خداوند متعال را شاکریم که در همه ی حوزه ها شاهد آرامش و احساس امنیت در بین هم استانی های عزیز در مارندران هستیم .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : در تابستانی که گذشت ۲۷میلیون مسافر وارد مازندران شدند که به بهترین نحو ممکن مدیریت شد مدیران کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند .
وی با بیان اینکه یکی از شاهراه های کشور جاده هراز است گفت: که بعد از این جلسه نشست شورای ترافیک برای تخلیه مناسب بار ترافیکی در این محور برگزار خواهد شد .

 

>گزارش مریم اکبرپور ، عکس حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *