جشنواره بزرگ حیات فاطمی ۱۰ تا ۱۵ دیماه در مصلای آمل/ در نهم دی ماه سال ۸۸ مردم ما مقابل ارتجاع به غرب زدگی ایستادند

هرازنیوز : حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد: جشنواره حیات فاطمی در ۶ بخش از تاریخ دهم دی ماه تا ۱۵ دی ماه سال جاری در محوطه مصلای جمعه شهرستان آمل برگزار می‌شود.

یعقوبیان گفت: از جمله بخش‌های این جشنواره کالای حجاب می‌باشد که در این بخش چادر مشکی تقریباً با تخفیف ۵۰ درصدی پارچه و دوخت رایگان تقدیم مراجعه کنندگان به این بخش خواهد شد.

اداره صنعت معدن، تجارت و اتحادیه خیاطان شهرستان آمل مسئولیت این بخش را بر عهده دارد همینطور خرید اینترنتی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در غرفه‌های این بخش با قیمت مناسب انجام و به فاصله زمانی ۲ تا ۳ روزه برای خریدار ارسال خواهد شد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی و گردشگری مسئولیت بخش دوم این جشنواره را بر عهده دارد گفت: برگزاری نمایشگاه غذای محلی و صنایع دستی به صورت نمایشگاه از جمله برنامه‌های این بخش خواهد.

یعقوبیان گفت: در بخش ورزش و جوانان با مسئولیت جوانان برنامه‌های پرنشاط وبازی های بومی محلی مورد علاقه جوانان  برای ایجاد نشاط در زمان برگزاری در فضای این مراسم اجرا خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل مطرح کرد : مواکب و هیئت‌های مذهبی در طول زمان برگزاری جشنواره هر روز از تمامی مهمانان  و شرکت کنندگان در غرفه‌های مختلف خود پذیرایی می‌نماید.

وی با بیان اینکه از دهم  تا پانزدهم دی ماه  هر شب برنامه های متنوع در مصلی آمل برگزار خواهد شد عنوان کرد: در شب اول موضوع زن عقلانیت و ایمان با محوریت آموزش و پرورش شهرستان، در شب دوم با موضوع زنان مردآفرین از مادران و همسران شهدا تکریم خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز های بعدی  با موضوع زن عزت و اقتدار چهارشنبه زن جهاد و مقاومت پنجشنبه زن الگوی حیات فاطمی و روز جمعه مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

امام جمعه آمل مطرح کرد: در داخل مصلی فضایی به صورت منزل حضرت زهرا سلام الله علیها بازسازی شده است تا به صورت مصداقی و عینی با سبک زندگی آن حضرت عنوان یک زن فعال اجتماعی و مدیر خانواده آشنا شوند.

یعقوبیان گفت: از ساعت ۷ تا ۱۰ شب پزشکان ارجمند به صورت رایگان مراجعه کنندگان را ویزیت می‌نمایند.

وی ادامه داد : از ۱۰ صبح برنامه های بخش‌های مختلف جشنواره آغاز و تا ۱۰ شب ادامه دارد، دکتر سعید عزیزی، سرکار خانم ملازاده مادر شهید مدافع حرم، دکتر یعقوب توکلی و دکتر حسینی‌پور استاندار مازندران و چندین مهمان سرشناس دیگر در برنامه‌های این جشنواره حضور و سخنرانی خواهند کرد.

یعقوبیان گفت: به لطف خدا جشنواره حیات فاطمی به همراه جشن غدیر خم همه ساله در شهر آمل برگزار خواهد شد، امسال به تعداد خانواده هایی که در این جشنواره شرکت نمایند به قید قرعه ۸ خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

امام جمعه آمل دربخش دیگری از  سخنان خود با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی در سال ۸۸ تصریح کرد: در این روز مردم ما نشان دادند که بین سبک زندگی غربی بر پایه امانیسم، پوزیتیویسم، لیبرالیسم و سکولاریسم ، تمدن اسلامی را به سبک زندگی غربی ترجیح می‌دهند.

وی گفت: بصیرت مردم ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ نشان داد همچنان عقلانیت با محوریت حقیقت و مکتب اسلام در برابر بازگشت جامعه به تفکرات لیبرال دموکراسی و کمونیزم و مارکسیسم ایستادگی میکند.

امام جمعه آمل در ادامه به وجوه و ابعاد مختلف و برجسته شخصیت رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای و اعلمیت ایشان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *