ضرورت تشکیل اتاق فکر توسعه کشاورزی

در جلسه شورای کشاورزی شهرستان آمل عصمتی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل بر ضرورت تشکیل اتاق فکر توسعه کشاورزی تاکید کرد.

مهرداد فولاد گفت: با توجه به پیگیری فرماندار ویژه شهرستان آمل در برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای کشاورزی بصورت ماهانه، این جلسه، امروز، چهارشنبه، ۲۹ آذرماه در سالن جلسات این مدیریت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل ادامه داد: در این جلسه، مدیران و روسای ادارات گزارشی از عملکرد حوزه مدیریتی خود در راستای توسعه بخش کشاورزی آمل ارائه کردند.

وی افزود: نمایندگان تشکلهای کشاورزی شهرستان از قبیل: نظام صنفی کارهای کشاورزی، تعاونی صنفی شالیکاران، صنف شالیکوبی‌داران و… نیز مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را در حضور معاون فرماندار و مسئولین مطرح و در خصوص موارد مطروحه، بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه، عصمتی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آمل، جلسات شورای کشاورزی شهرستان را دارای اهمیت بسیار بالا عنوان و خواستار تدوین نقشه راه توسعه کشاورزی شهرستان در این جلسات شد.
عصمتی در این جلسه خواستار تشکیل اتاق فکر توسعه کشاورزی با حضور نخبگان این بخش، ذیل شورای کشاورزی شده و عنوان کرد: با شکوفا شدن تمامی ظرفیتهای کشاورزی شهرستان، آمل به تنهایی توانایی تحقق رشد اقتصادی مورد نظر دولت را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *