همایش گلریزان انجمن ام اس آمل با مشارکت خیرین آملی برگزار شد

به گزارش هراز نیوز : به منظور ابراز همدردی و یاری رساندن به بیماران ام اس شهرستان آمل همایش گلریزان انجمن ام اس با مشارکت خیرین و نیک اندشان آملی در تالار قلا برگزار شد .

رجبی مدیر انجن ام اس آمل در این همایش طی سخنان کوتاهی گفت : در سال 1391 مجوز تاسیس انجمن ام اس در آمل را گرفته ایم و در سال 1392 رسما” فعالیت را آغاز کرده ایم.

رجبی در ادامه با اشاره با اینکه بیماری ام اس یک بیماری خود ایمنی می باشد و درمان اصلی ندارد یاد آور شد :  استرس و … سیستم های عصبی را درگیر می کند و به نخاع ، مخچه سرایت کرده و در نهایت تمامی سیستم بدن را درگیر خود می کند و با داروهای جدید این بیماری  تقریبا در حال کنترل می باشد .

مدیر انجن ام اس آمل در پایان تصریح کرد : نداشتن مکان مناسب از مهمترین مشکل این انجمن می باشد که دست یاری و نیاز به سوی خیرین و نیک اندیشان دراز کرده  و انتظار داریم تا با مهربانی های خود انجمن ام اس و مجموعه تحت پوشش را از نداشتن مکان ثابت نجات بدهند و این را هم اضافه بکنم که مدیریت و مجموعه انجمن ام اس با روی باز پذیرای بیماران ام اس در شهرستان آمل می باشد و و در واقع به خانه خودشان می آیند و برای این عزیزان هر کاری که از دستمان بر بیاید  با آغوش باز انجام می دهیم.

همچنین : خیرین و نیک اندشان حاضردر جشن گلریزان با اهداء مبالغی انجمن ام اس آمل در راستای انجام وظایف خود یاری کرده اند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم از تنی چند از خیرین با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *