گلناز پیغمبرزاده مدیر مسئول پایگاه خبری سیده آمل  در همایش رسانه، صنعت افق های پیش رو مطرح کرد :  نقش رسانه در صنایع درعصری که از آن با عنوان تکنولوژی و توسعه یاد می کنیم، درفضای اطلاع رسانی و جهانی که وابسته به فضای مجازی است غیرقابل انکار است .

پیغمبر زاده گفت : رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فعالیتهای صنایع تولیدی همچون کشاورزی، معادن و خدماتی بعنوان یکی از ابزارهای واسطه توسعه در ارتباطات فی مابین بازار عرضه و تقاضا بشمار می آید.

این فعال رسانه ای تصریح کرد : امروز رسانه های شهرستان آمل با عرضه تولیدات با روش های تهیه گزارش، مصاحبه، تولید خبر ، تهیه کلیپ و موشنگرافی و مواردی از این دست می توانند نقش محوری در معرفی محصولات صنعت ایفا کنند.

وی با انتقاد از برخی از مدیران صنایع تصریح کرد :اگر از فضای رسانه ای بعنوان یک فرصت که امروزه با بی مهری برخی صاحبان صنایع مواجه هست بخوبی استفاده شود با جریان سازی می توان محصولات یک تولیدی ساده را به برند شاخص به جامعه هدف معرفی کرد که شاید تولیدهمان محصول از کارخانه دیگر بدون اطلاع رسانی و آگاهی در میادین تقاضای بازار ابتر باقی بماند.

 

مریم اکبرپور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *