6 “ت” برای رابطه رسانه و صنعت ضروری است

هرازنیوز :حسین حسین زاده برسمنانی امام جمعه امام زاده عبدالله در همایش رسانه صنعت و افق های پیش رو با تقدیر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان همایش مطرح کرد : شرکت فذا که در همه عرصه ها خوش درخشید من سال ۶۸ طلبه شدم یکی از سخنرانی هایی که خیلی دوستش دارم و گاها با گوش دادن به آن اشک در چشمانم حلقه میزند همان سخنرانی مراسم تجلیل از حافظان قرآنی در شهرستان بوده که با حمایت حاج حبیب اردشیر انجام شد و آثارش را هم دیدم.

وی با اشاره به رابطه رسانه و صنعت مطرح کرد: این رابطه هم در واقع رابطه ای فرهنگی است یعنی هر چقدر رسانه را به صنعت وصل کنیم به نفع صنعت تمام می شود و غیبت اهل صنعت به هیچ وجه برایمان قابل قبول نیست .

حسین زاده برسمنانی تصریح کرد : سخنم را به صراحت میگویم و باکی هم ندارم خود من هم بسیار اهل رسانه هستم با جمعه نیوز شروع کردم و این نگاه رسانه ای بنده هست.

وی ادامه داد : من ۶ اصل که به حرف ت ختم می شود برایم بسیار مهم است همانطور که پیام رسان هم هدفش مهم است و در انتها خبرش باید شامل این ۶ اصل باشد نگاهم نگاه شهرستانی است و تنها تلاشم برای امام زاده عبدالله نیست بلکه برای شهرستان تلاش میکنم .

این استاد دانشگاه تاکید کرد : این ۶ نکته که به عنوان محور اصلی در رسانه و حتی در صنعت هم کاربرد اصولی دارد صراحت شفافیت دقت سرعت واقعیت صداقت است که باید این اصول توسط رسانه و صنعت رعایت شود که بسیار سخت است قطعا چرا که یک نگاه صنعت به پول و ثروت است.

 

مریم اکبرپور ؛ هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *