افتتاح نمایشگاه تخصصی ورزش، تولیدات و تجهیزات لوازم ورزشی قائمشهر

قاسم عزیززاده گرجی به رویکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به حوزه ورزش و توسعه زیرساخت های ورزشی اشاره کرد و گفت: حمایت از ورزش از رویکردهای مهم دولت سیزهم است. ‎

هراز نیوز: قاسم عزیز زاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جشنواره عزت و پیشرفت مازندران و آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی ورزش، تولیدات و تجهیزات لوازم ورزشی در شهرستان قائم شهر با بیان اینکه استان مازندران در بخش های مختلف از جمله ورزش، ظرفیت ها و سرمایه های عظیمی دارد، عنوان کرد: همگان باید در جهت حمایت و تقویت ورزش استان اهتمام جدی داشته باشند.

وی به پیشینه ورزشی شهرستان قائم شهر اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولین این شهرستان به تقویت و توسعه ورزش توجه دارند که شایسته تحسین است.

قاسم عزیززاده گرجی به رویکرد دولت مردمی انقلابی سیزدهم به حوزه ورزش و توسعه زیرساخت های ورزشی اشاره کرد و گفت: بهسازی و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و اختصاص حدود۷۰ میلیارد تومان از سوی رئیس دولت سیزدهم جهت آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی برای تداوم فعالیت تیم نساجی مازندران نشان از عزم جدی دولت و دولتمردان از ورزش دارد.

وی با تاکید براینکه استانداری مازندران حمایت از ورزش و ورزشکاران استان را برخود لازم می داند، ابراز کرد: تیم نساجی متعلق به همه ی مازندران است، امید می رود شاهد درخشش تیم نساجی مازندران در میادین مختلف ورزشی باشیم.

نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از تاریخ ٢٣ تا٢۶ آبان ماه ١۴٠٢ در محل نمایشگاه دائمی بین المللی مازندران واقع در قائم شهر از ساعت ۱۶ عصر تا۲۱ پذیرای عموم علاقه مندان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *