با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها رقابت سالم را در انتخابات آتی رقم بزنیم

هرازنیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره خود را به مردم عرضه کرد و با حضور مردم روز به روز انقلاب اسلامی به بلوغ رسید و تثبیت شد، گفت: در جمهوری اسلامی فرصتی فراهم شد تا در جهت تقویت نظام مردم پای کار باشند؛ از این رو در قدرت‌نمایی مردم سالاری دینی خوش درخشیدند. ‎

قاسم عزیززاده گرجی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان، با اشاره به اینکه در زمان حاضر، امر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی موضوعی حیثیتی است، اظهار کرد: لازم است به عنوان مجریان انتخابات در این جلسات به فرامین رهبری و دغدغه‌های دولت توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال دارای اهمیت ویژه‌ای است که برای نخستین بار رهبری در فروردین ماه امسال ورود پیدا کردند، افزود: رهبری برای انتخابات امسال نقشه راه هم تعیین و چهار راهبرد سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت را در اجرای فرایند انتخابات مورد تاکید قرار دادند.

عزیززاده گرجی، گفت: هرگونه موضع‌گیری و نگاه جانبدارانه می‌تواند به سلامت انتخابات آسیب برساند.

وی حضور کاندیداهایی که ثبت نام کردند را همان تحقق راهبرد مشارکت در انتخابات دانست و بیان داشت: تنور انتخابات با فراهم شدن زمینه حضور مشارکت حداکثری داغ می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه راهبرد رقابت هم موضوعی است که باید به صورت منطقه‌ای، نظام مسائل حوزه انتخابات احصاء و طراحی شود، گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باید رقابت سالم را در انتخابات آتی رقم بزنیم.

وی امنیت را چهارمین راهبرد در انتخابات دانست و ادامه داد: لازم است دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در خصوص امنیت فضای انتخاباتی ورود پیدا کنند تا آرامش و نشاط اجتماعی در اجرای این فرایند فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *