نشست ستاد بزرگداشت هفته مازندران در فرمانداری ویژه آمل
نشست ستاد بزرگداشت هفته مازندران  با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان  آمل در فرمانداری ویژه  این شهرستان برگزار شد.  .

به گزارش هراز نیوز ؛ فضل الله نیا معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل در این جلسه با نکوداشت فرا رسیدن هفته مازندران گفت : روز ملی مازندران متعلق به تمامی مردم استان مازندران و دستگاه های دولتی و حاکمیتی است و بنابر این همه باید نسبت به نکوداشت این روز احساس مسئولیت کنند..

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه آمل  در ادامه سخنان خود افزود: تجلیل از چهره های شاخص در عرصه های مختلف دفاع مقدس ، اقتصاد ، فرهنگ و هنر ، علمی و اجتماعی در هفته مازندران باید از سوی دستگاه های اجرایی و مرتبط مورد توجه قرار گیرند و  در اجرای برنامه ها باید انتقال فرهنگ بومی و غنی مازندران به نسل امروز توسط دستگاه های فرهنگی مورد برنامه ریزی قرار بگیرد. و لازم به ذکر است که دبیری ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل است و وظایف دستگاه های مرتبط از سوی ستاد ابلاغ شده است و بخشداران نیز موظف به تشکیل ستاد فرعی در بخشهای خود هستند ..

در ادامه این جلسه ، رضا کسب ور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل فرماندار طی سخنانی با قدر دانی از فرمانداری ویژ این شهرستان در خصوص برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته مازندران گفت :  : باتوجه به مصوبات جلسه ستاد استانی ، وظایف هریک از ادارات مشخص و به آنها ابلاغ می شود و همه ما می بایستی فرهنگ بومی و محلی مازندران را به کل کشور آشنا کنیم و در این رابطه دستگاههای اجرایی نقش کلیدی در جهت شناساندن فرهنگ مازندران دارند .

همچنین ، در پایان این جلسه در خصوص چگونگی هر چه بهتر برگزار شدن هفته مازندران در شهرستان آمل تصمیماتی گرفته شد. .

حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *