به مناسبت روز جهانی عصای سفید محفل انسی با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام،منطقه ملت آباد آمل +عکس

به مناسبت روز جهانی عصای سفید محفل انسی با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام،منطقه ملت آباد آمل، با حضور روشندلان  حافظ و قاری قرآن کریم و به اتفاق خانواده برگزار شد.
به گزارش هرازنیوز: در این جلسه بهروز فرجپور؛ از مسئولان سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در سخنانی حضرت علامه حسن زاده آملی را به عنوان نمونه علم، اخلاق و عرفان برشمرده اند و اشعاری از ایشان قرائت کرد.

دکتر صادق چمن آرا؛ مسئول کمیته پژوهش و علمی سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، پیرامون عظمت خلقت و اهمیت وجودی و توانائی های مختلف انسان سخن گفته و مطرح کرد: علم بدون عمل، سزاوار ستودن نیست، عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه از مؤمنین و مؤمنات هستندو نابینایی آنها دال بر عدم توانایی نشد و آنها توانستند در زمینه های مختلف از جمله حفظ و قرائت قرآن کریم  رتبه های برتر مسابقات کشوری و استانی را کسب کنند.

وی ادامه داد: در راستای اهداف آموزشی دارالقران عزیزان مورد ذکر در این انجمن، آموزش رایگان پیشرفت تحصیلی به فرزندان آنها هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه، به هنرنمایی حفظ و قرائت قرآن کریم پرداخته اند که مکررا مورد وجد حاضرین قرار گرفت.

در ادامه با حضور اعضای هیأت امنای مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام و جمعی از خیرین محترم، پدر شهید مدافع حرم جناب آقای قره محمدی و دیگر بزرگواران، هدایای ارزشمند مورد نیاز پزشکی از قبیل دستگاه فشارخون و … به عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه اهداء شد.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در سخنانی تاکیدکرد:  این دارالقرآن مورد حمایت خیرین محترم در سراسر کشور و حتی جهان است و در این خصوص از همه آنها تقدیر و قدردانی می نمایم.

دکتر سیدرضافاطمی گفت: در راستای پیشبرد اهداف عالیه این انجمن، گام های مفیدی برداشته شده ولی جهت ارتقای کمی و کیفی باید تلاش کرد تا جا و مکانی برای آن اختصاص یابد.

وی همچنین  از نام نویسی تعدادی دیگر از معلولین جسمی و حرکتی از شهرستان های استان مازندران در این دارالقرآن خبر داد که قرار است در محافل انس با قرآن شرکت کنند و آموزش های لازم را به کار ببندند.

در پایان این محفل قرآنی حکم مسوولیت خانم معصومه هاشمی  به عنوان مشاور مدیرعامل، مسئول کمیته بانوان و مسئول کمک های مردمی دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران اهداء شد و از زحمات ارزشمند ایشان تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه همچنین چند تن  از خیران نیکوکار قرآنی نیز حضور داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *