سلگی: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از کارهای بر زمین مانده انقلاب را دنبال می‌کند

روح‌الله سلگی در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود بر ضرورت تقویت جریان انقلاب و توجه به نیروهای مومن و انقلابی تاکید و اظهار کرد: جریان انقلابی برای دولت سیزدهم مهم است و با تعامل یکدیگر آن را تقویت خواهیم کرد.

هرازنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه آنچه که باور و اعتقاد ما است باید بر اساس تکلیف عمل کنیم، عنوان کرد: باید با مفاهیم اسلامی و دینی جلو برویم و در این مسیر نباید دچار روزمرگی شویم.

سلگی با تاکید بر اینکه تکلیف‌گرایی باطل‌سحر روزمرگی و سکولار شدن است، خاطرنشان کرد: پیشبرد آرمان‌های حقیقی انقلاب وظیفه فعالان سیاسی و مدیران دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حزب نیست بلکه احیاکننده آرمان‌های فراموش شده انقلاب اسلامی است، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از کارهای بر زمین مانده انقلاب را دنبال می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در عین باورمندی به اصول حقه انقلاب اسلامی در نوع کنش با افکار عمومی باید روی باز داشته و انبساطی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *