یا رب العلیم

هفدهم ماه ربیع الاول میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد ص و رئیس مذهب شیعه امام صادق ع و هفته وحدت بر مسلمانان عالم .،مظلومان جهان،ازادمردان و حقیقت جویان گیتی خجسته باد.

 

السلام علیک یا رسول الله ص

 

امشب ماه به آغوش آمنه خواهد آمد و جهان در نور خواهد درخشید. صدای پر و بال جبرئیل می‌آید تا میلاد پیامبر رحمت و تاج آفرینش را تبریک گوید.

ای پیامبر اخلاق، پیامبر مهر

ولادتت در تاریکی مکه اتفاق افتاد، زندگی ات در تاریکی مدینه و هنوز هم در تاریکی دنیا می شود تو را یافت. یافتن چشمه زندگی آن قدر دشوار نیست که می گویند، اما هر کس به اندازه سبویش از آن سود می برد . . .

یا محمد

درود خداوند بر تو باد، آن گاه که خانه دوست، آکنده از عطر عاشقانگی ها شد و نجوای نمازت، دل از آسمان ربود!

درود خداوند بر تو باد، آن گاه که زبان به حمد و یگانگی خداوند گشودی و عطر توحید، کوچه های مکه را فراگرفت!

درود خداوند بر تو باد، آن گاه که زخم بی شمارت، عشق را به تماشا فرا خواند و عاشقانگی از افسانه به حقیقت پیوست!

درود خداوند بر تو باد، آن گاه که غربت، به قصد قربت برگزیدی و برکت وجودت، تاریخ را به مبدأی از نور، راهنما شد.

درود خداوند بر تو باد؛ مادامی که حیات در کاینات باقی است.

 

السلام علیک یا صادق آل محمد ص

 

چه فراغتی برای دنیا فراهم کرده دانش بی ریای تو که چون رودی به تشنگی های جهان جاری اش کردی. چه آسایش در چشم های زندگی می درخشد، وقتی که از میراث دانش اجدادی تو جامه به تن می کند. مراتب بی پایان علم تو نسب از نور خداوند دارد. فرهیختگی کلامت چه صداقت بی پرده ای است، آن گونه که تمام پرحرفی های سبک سرانه را به سکوتی عقیم محکوم می کند. شعور، همیشه در مکتب تو به زانوی ادب نشسته و تلمذ کرده است. علوّ دانایی تو، ارتفاع فضیلت و دانشت را هیچ نگاه سر به فلک کشیده ای بر نمی تابد.

خبردار از جهالت ریشه دار بشر، پرسش های کم و بیش عالم را همواره پاسخ بوده ای، حتی سؤال های گمراهی و غفلت، حتی گویش های ناروا و بی دلیل را. هر آن چه دروغ که در پیشگاه حکمت راستی تو عرضه شد، تو با سرافرازی حقیقت سرافکنده اش کردی و همواره خطاب تو این بود: «هَاتُواْ بُرْهَانَکمْ إِن کنتُمْ صَادِقِینَ»، اما حرمانِ تنهایی آدمیان را تو نیز چون پدران عاشقت اندوه داشتی و زبان مادری رنج را شریفانه می دانستی. آرزوهای تو همه برای آدمیت بود، برای سپیدبختی انسان که اعماقِ هر آنچه ندانستگی را ترک کند و سر از ژرفای دانایی درآورد تا آگاهی رزق تمام سفره ها شود و جهل سایه از سر مردم کوتاه کند.

 

گرامی باد هفته وحدت که در بردارنده ولادت ششمین پبشوای شیعه است. گرامی باد هفته ی وحدت، که خنثی کننده ی توطئه های دشمنان، درمسیر تفرقه افکنی است.

گرامی باد هفته وحدت، که هفته نور و سرور، و ایام شادی و همبستگی است.

گرامی باد هفته وحدت که ملت ما را منسجم تر می کند و امتمان را با رهبر خود پبوندی مجدد می زند، گرامی باد این هفته که بازوها را با هم گره زده ، توان ها را درجهت واحد و بر ضد دشمن متجاوز به کار می گیرد.

میلاد موفور السرور پیامبر خوبیها حضرت محمد ابن عبداله ص ،رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق ع و هفته وحدت بر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(حفظه اله) ،مسلمانان و حقیقت جویان عالم به ویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی خاصه مردم شریف ، بصیر و ولایتمدار شهرستان هزار سنگر امل مبارک باد

غفراله لنا و لکم

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *