مردم از این ناراحت می شوند که کسی بخورد ولی به مردم بگوید نخورید!!

هرازنیوز ؛ حسین جوادی:هر انقلابی که صورت می گیرد اهدافی دارد آینده ای دارد افقی دارد و بر اساس آن باید خط و مشی تعیین کرد برنامه ریزی کرد و شاخص هایی را معین کرد تا نظام و کشور دچار انحراف از اصول نشود .
از اندیشه های والای امام و شهید بهشتی و شهید مطهری و شهید مفتح در شکل گیری انقلاب و همچنین سیاستهای مقام معظم رهبری ، این بر می آید که انقلاب علاوه بر توجه به دغدغه های معنوی و اخروی مردم به رفاه و راحتی زندگی مردم نیز توجه ویژه داشته باشد ‌.
در عرصه تامین سلامت دینی و اخروی مردم خب کارهایی انجام پذیرفته که به نظرم سطحی و مقطعی بوده است چه اینکه با وجود اینهمه مسجد و حسینیه و مراکزی که برای سلامت معنوی مردم فعالیت دارند و سیاستهای دینی نظام می بینیم که برای خیلی از خانواده ها اصلا معیارهای دینی مهم نیست .
از این جریان اصولی که خیلی هم حساسیت وجود دارد بگذریم در جریان اقتصادی و رفاه و راحتی مردم هم نظام هرچه تلاش کرد نتوانست موفقیت اصولی بدست آورد .
احساس می کنم فاصله طبقاتی مخصوصا از سوی آنانی که قرار بود فاصله بین دارا و ندار را کم کنند وجود عینی دارد و جای تاسف اینکه خیلی از کسانی که خود را دلباخته نظام می دانند با سوءاستفاده از رانت این فاصله را حفظ کردند و متاسفانه مانع عملی شدن یکی از آرمان های انقلاب شدند در عدالت اجتماعی تا حدودی موفق بودیم اما باز هم به دلیل برخی کجرفتاری متولیان امور در این اصل هم اشکالات اساسی را شاهد هستیم .
از نگاه رهبری انقلاب؛ عدالت باید گفتمان حاضر در صحنه مردم و مسئولان و به خصوص نسل‌های تازه باشد. در واقع عدالت باید همیشه نصب العین جامعه باشد و مورد مطالبه و درخواست عمومی قرار گیرد تا محقق شود. باید جریانی در اثر این گفتمان سازی شکل گیرد که مردم آگاهانه طلب حق کنند .
و قرار بود در جریان برقراری عدالت ، ثروت را از عده ای مفت خور بگیریم و به جامعه تزریق کنیم ثروت ها و منابع خیرش به ناس برسد نه افراد خاص!!
عزیزان متولی امر در نظام ، لطفا مردم را هم از مهالک اخروی نجات دهید و هم برای دنیای آنان فکری اساسی کنید .
روزنه های فساد را از مراکزی که حاشیه امنیت دارند هم ببندید.
عزیزان اجرایی ، کشور را با تدبیر بهتری از خطراتی که بستر آن را خودمان در کشور ایجاد میکنیم حفظ کنید .
این کشور بی نظیر است
این مردم بی نظیرند صبورتر از این مردم در هیچ جای دنیا نمی شود پیدا کرد .
مردمی که از همه چیز گذشتند و پای همه تصمیمات درستو غلط و با اساس بی اساس متولیان امر ایستادند.
مردم از این ناراحتند که یکی بخورد به مردم بگوید نخورید.مردم از این ناراحتند که یکی داشته باشد باز هم بخواهد به مردم بگوید نداشته باشید .
خدا عاقبت دنیا و آخرت مردم و مهمتر از آن متولیان امور را بخیر کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *