عزم مسوولان آمل برای رشد همه جانبه مهارت آموزی

به گزارش هرازنیوز؛  با هدف توسعه مهارت و آشنایی هرچه بیشتر مدیران ارشد شهرستان آمل از اقدامات انجام شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی آمل  دکتر حاجی پور نماینده محترم مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه و ذات الله زارعی فرماندار آمل، درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران  از این مرکز بازدید کردند

مسوولان ضمن حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آمل و تبریک هفته ملی مهارت به رئیس و کارکنان این مرکز، از کارگاههای آموزشی بازدید و از نزدیک در جریان امر مهارت آموزی علی الخصوص طرح تابستانه مهارت قرار گرفتند.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان با ابراز حمایت از آموزش های مهارتی و توسعه آن در بین جوانان تصریح کرد : دانشگاه ها و آموزش و پرورش با آموزش فنی و حرفه ای همکاری جدی تری داشته باشند.

امام جمعه شهرستان آمل  مطرح کرد: ما نیاز به فرهنگ سازی اهمیت مهارت آموزی در بین خانواده ها داریم تا از برنامه های این مرکز استقبال بیشتری صورت پذیرد که در نهایت به نفع جامعه خواهد بود .

دکتر رضا حاجی پور ضمن ابراز خرسندی از تغییرات ایجاد شده در آموزش های مهارتی و تجهیزات کارگاهی عنوان کرد: توسعه آموزش در زمینه مشاغل خانگی  ضروری به نظر می رسد و موجب ارتقای اقتصاد خانواده ها خواهد شد .

وی با اشاره به گلایه به حق مردم از بیکاری  جوانان تصریح کرد : توجه به مهارت آموزی که منجر به تولید کار می شود یکی از راه های اثر بخش در باز کردن گره بیکاری است .

ذات الله زارعی فرماندار آمل با  گرامی  داشت روز و هفته ملی مهارت آموزی مطرح کرد : امروز به صورت میدانی از کارگاه های مختلف  مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی آمل بازدید کردیم ، از نزدیک در جریان مسائل این حوزه قرار گرفتیم

زارعی اضافه کرد : تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا مشکلات مطرح شده در بازدید امروز رفع شود .

گزارش فاطمه اکبرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *