هراز نیوز :نقدی بر سیاه نمایی سایت 6 بهمن / کاش مصداق چاپلوسی را هم می گفتید ! آن شب سیاه نبود شما سیاه می بینید

هراز نیوز :چندی پیش دوستان عزیز در سایت 6 بهمن مطلبی را در نقد مراسم روز خبر نگار منتشر نمودند که بر خلاف رسالت خبرنگاری و انصاف و آزادگی بیان ،یکطرفه به سیاه نمایی  مراسم باشکوه و کم سابقه روز خبر نگار پرداختند

مراسمی که هرفرد منصفی شهادت  می دهد برگزاری ان در چند سال اخیر بی سابقه بوده است همایشی که بعد از سالها  به حق کمال مجلس انس  بود وبرای جماعت دوستان خبر نگار شبی بود به یاد ماندنی و ماندگار .

در ان شب بیاد ماندنی خبر نگار منصف و موجهی نبود که از او تجلیل نشده باشد و عضوی از انجمن خبرنگاران نبود که از مقام شامخش تقدیر نشده باشد .
اما نگارنده منتقد سایت 6  بهمن که اخیرا ازاین سایت کناره گیری نموده است با قلمی گزنده ونه از روی انصاف بلکه با انگاره ای سیاه مواردی را مطرح می کند که از اصل صحت ندارد .
ایشان در ابتدای مطلب خود مدعی شدند که برخی از روزنامه نگاران به این مراسم دعوت نشده اند بی تردید تمامی کسانیکه در عرصه خبری آمل قلم می زدند و عضو خانه مطبوعات بودند و یا کارت خبر نگاری داشتند به این مراسم دعوت شدند مصداق این امر خود ایشان هستند ، با اینکه سایت محل کار شان (6بهمن ) دارای مجوز فعالیت نبود به این مراسم دعوت شدند .

اما گفتید برخی که رفتند، در اعتراض به فضای همایشی که دیده‌اند، هدایایی که گرفتند را پس فرستانند تا صدای اعتراضشان شنیده شود. گویا به فضای آن «شب سیاه» اعتراض داشتند. فضایی که می‌بایست از خیلی‌های دیگر تقدیر شود اما نشد و در عین حال از کسانی تقدیر به عمل آمد که هیچ شایسته نبودند این هم دروغ بود آقای پهلوان زاده از تقدیر کسی ناخرسند نبود او تمام حرفش این بود که می شد به عنوان پیش کسوت از او تجلیل کرد نه به عنوان خبرنگار .
و خوب بود می گفتید چه کسانی شایسته تقدیر نبودند همان آملیهایی که ستاره های آسمان خبر و رسانه این شهر بودند شایسته نبودند پس چه کسی شایسته بود ، شما بودید ؟

نوشتید جملهٔ خطیبان آن مجلس انس، به تمجید از هم نشستند و آنچه باید را، شعار دادند، غلو کردند و به یکدیگر امتیاز می‌دادند.
به نظر شما می بایست بهم فحش می دادند و یا دست و پای هم را گاز می گرفتند !
اینکه مسئولی از برگزار کنندگان  همایش تشکر کند این مصداق امتیاز دادن است .

در خصوص حضور نماینده مجلس گفتید
جایی از قانون نیامده نماینده شهر حق ندارد در مراسمی شرکت کند چون ممکن است حضورش باعث تبلیغ شود با این استدلال باید همه ی نامزدهای احتمالی انتخابات را تا شروع تبلیغات زندانی کنند تا در اماکن عمومی ظاهر نشوند مبادا تبلیغ تلقی شود!

منصف نبودید در این گفته که عدالت خواهی و آزاد اندیشی از شعارهای خطیب ِ نخست آن شب بود.
شما خود از شجاعت فرماندار خبر مخابره کردید در مقام مبارزه با مکتب ایرانی  حتما یادتان هست !

اما از «تملقات و مبالغات لامنتهای» نماینده خبرنگاران گفتید و اینکه  از  روی چه ساز و کاری برای این سخنرانی انتخاب شد و چه کسی و چرا بدین حساب غلط رسید. کسی نیز راغب نبود تا این پرسش را پاسخ دهد.

و افزودید به افاضات خود :بجای آنکه از پیش، کسی را انتخاب کنند و خود نیز متن سخنرانی را به او بدهند تا او انشا کند، رویه درست آن بود تا به تعداد رسانه موجود در شهرستان، نماینده‌ای به سخنرانی انتخاب می‌شد تا سخن واقعی خبرنگار زده شود و مصائب روزنامه نگار گفته شود. نه آنکه کسی را از پیش انتخاب کنند تا حرف و مطالبات اصحاب قدرت و ثروت را بیان کند و نیز نکند مبادا سخنی به زبان جاری سازد که حلقه ثروت و قدرت برنجند!

صراحتاً باید گفت؛ نماینده خبرنگاران در قامت این انتخاب نبود. انتخاب این فرد – که وابستگی‌اش به حلقه ثروت و قدرت – محل سوال است و در محافظه کاری آن هیچ تردیدی نیست، نمی‌توانست یک گزینه‌ای صحیحی برای نمایندگی باشد. چه اینکه اگر عرایض بالا را از ذهن خود دور نگاه داریم، در طول سخنرانی نیز بر مخاطب مبرهن شد و خاطر هر انصاف ِ مستقلی بر آن همه کاسه لیسی، آزرده آمد.

واقعا اینها حرفهای شما بود ؟ سخنان بنده انشا دیگران بود ؟ البته بنده در همان همایش عرض کردم من آخرین نفر در انجمن خبرنگاران هستم و لایق عنوان نمایندگی نیستم ،ولی محض اطلاع شما همان بزرگان مرا شایسته این نمایندگی دانسته اند امر به این مهم صادر کرده اند .

ولی کاش می گفتید مصادیق کاسه لیسی چه بود ؟ خب اگر می گفتید مطمئنا جایی در این شهر نداشتید !

حتما یادتان هست وقتی آقای دشتی از شما پرسیدم مصداق تملق و کاسه لیسی چه بود چه جوابی دادید ؟

بگذارید برای خوانندگان بگویم :شما ایراد گرفتید به من که چرا گفتی نظام مقدس جمهوری اسلامی
بله اینرا شما گفتید مقدس نامیدن نظام جمهوری اسلامی تملق است ؟
جالب است برای سایتی که دم از انقلاب و اصولگرایی می زند !

اما پرسیدم غیر ازاین دیگر چه ؟ پاسخ دادید چرا در صحبتهایت به گفته های یوسفیان و ابراهیمی اشاره کردی با این کار تملق کردی ؟
اگر غیر از این است لطفا تکذیب کنید

اما شما وابستگی‌ام را  به حلقه ثروت و قدرت – محل سوال قرار دادید کاش می گفتید برادر که این حلقه قدرت و ثروت چه کسانی هستند کاش می گفتید امام و شهدا برای من بالاترین قدرت و ثروت هستند و بخاطرشان با هزینه شخصی سایت زده ام .

برادر آن شب سیاه نبود ،شما سیاه دیدی  طاقت سوزن را نداشتید آن وقت برای هرکسی قمه رسانه ای کشیدی
جرم من این بود که واقعیت را گفتم که سایت ششم بهمن مجوز فعالیت ندارد و اینهمه هجمه برای این بود .

اما اگر روزتان به اینجا کشید مقصر کسی نبود خودتان هستید آن وقت که راهتان  را از شهدای ششم بهمن جدا کردید و خود را  بالاتر دانستید و گفتید حرکت ما بالاتر از آنها (شهدا ) ست
به شما تذکر دادم .

عرض کردم وقتی با بعضی دست می دهید انگشتانتان را بشمارید ولی عمل نکردید و حرفهای انها را دوباره تکرار کردید
یادتان که نرفته مصادیق چاپلوسی هایتان را ؟

چه کسانی را دکتر خطاب کردید ؟که نبودند!
چه وبلاگهایی را خودتان تاسیس کردید که به شما فحش بگویند! و در ثنای شما سخن بگویند !

چه کامنتهایی را برای بازار گرمی خودتان در توهم کامل و خود شیفتگی می نوشتید ؟
وچه آمار های تقلبی از سایت ارائه دادید

برادران راه توبه و بازگشت به پشت سنگر اصولگرایی هنوز باز است خودم و شما را توصیه می کنم به این جملات گوهر بار امیر قافله بصیرت و بیش از این صلاح نمی بینم به انتشار مطالب که خشنودی دشمنان را دران می بینم واگر براین ضلالت اهتمام ورزید حقایق را خواهم گفت .

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام در ماه رمضان امسال ، نگاه واقع‌بینانه در هرگونه ارزیابی شرایط کشور را مهم دانستند و افزودند: برای رسیدن به یک نگاه صحیح و واقعی از وضعیت کشور باید شرایط فعلی منطقه و جهان را نیز در نظر گرفت زیرا بیداری اسلامی کنونی در منطقه و بحران اقتصادی عجیبی که گریبانگیر غرب شده و همچنین رشد جریان‌های افراطی در غرب، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بی‌سابقه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: وجود چنین شرایط بی‌سابقه‌ای در منطقه و دنیا، فرصت‌های بزرگی را پیش روی نظام اسلامی قرار داده است که اگر ارزیابی واقع بینانه‌ای از شرایط کشور وجود نداشته باشد، ممکن است این فرصت‌ها از دست بروند و یا حتی تبدیل به تهدید شوند.
ایشان ارزیابی صحیح از شرایط کشور را مستلزم نگاه واقع‌بینانه و پرهیز از یکسونگری دانستند و افزودند: در بررسی شرایط کشور، باید هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف را دید و از نگاه منفی و یا نگاه مثبت مطلق پرهیز کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار گله‌مندی از نگاه منفی مطلق در میان برخی مسئولان و نخبگان سیاسی، نتیجه اجتماعی چنین نگرشی را ناامیدی دانستند و خاطرنشان کردند: متأسفانه برخی مطبوعات نیز به دلیل بعضی اغراض فقط تیتر منفی می‌زنند که این روش، کار غلطی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: نگاه مثبت صرف نیز نادرست و موجب رضایت کاذب است.

5 thoughts on “نقدی بر سیاه نمایی یک سایت”
  1. دشتی و حسنی اینبار رفتند کنج رینک
    گیر حریف افتادند
    همه بد هستند و فقط شما خوبی

  2. دیگه نیاز به فیلتر 6 بهمن نیست پودرشون کردی بیچاره هار رو

  3. مطلب تون رو خوندم به نظر من اول اونا اشتباه کردند شاید به خاطر جوانیشون بود و یه جورایی بازی خوردن ولی شما نمی بایست اینجوری له شون می کردید

  4. 6 بهمن به دنبال نامردی بود
    با نام ششم بهمن آمد ولی پشت پا زد.

  5. خدا را خدا را خدا را به تقوای در گفتار و حفظ آبروی برادر ایمانی خود .شما و آنها هر دو از یک پدر هستیدچرا اینطور در رسانه و سایت به همدیگر گیر می دهید. شمشیر زبان و قلم خود را برای دفاع از اسلام و حریم ولایت تیز کنید.اشخاص را ملقمه دفاعیات خود قرار ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *