فرمانده سپاه کردستان ضمن موفق خواندن عملیات پاکسازی منطقه کوسالان از لوث ضدانقلاب و اشرار، گفت: عملیات سپاه تا پاکسازی کامل این منطقه ادامه خواهد داشت.

سپاه کردستان کوسالان را از وجود ضدانقلاب پاکسازی کرد

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در حاشیه رزمایش سپاه در کوسالان  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سروآباد اظهار کرد: سپاه در تاریخ 22 خرداد در عملیاتی موفق بخش مهمی از ارتفاعات و منطقه مهم کوسالان را از دست اشرار و ضدانقلاب خارج و تلفاتی به آنان وارد کرد.

فرمانده سپاه کردستان تاکید کرد: عملیات کوسالان تا پاکسازی کامل منطقه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: عملیات پاکسازی ضد انقلاب و اشرار در ارتفاعات مهم و استراتژی کوسالان  با عنوان عملیات محرم صورت گرفت.

وی اذعان کرد: منطقه کوسالان دارای آب و هوایی مناسب است که برای چرای دام عشایر و هوارنشینان و همچنین تفریح گردشگران و ورزشکاران مهم است و سال‌های متمادی بود که اشرار و ضدانقلاب در نقاط مهم این منطقه حضور پیدا کرده بودند و اقدام به شرارت‌هایی می‌کردند.

وی اضافه کرد: این اشرار مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد کرده بودند و هوارنشینان نمی‌توانستند برای چرای دام به منطقه وارد شوند و از آن استفاده کنند.

سردار حسینی ادامه داد: در همین راستا سپاه در تاریخ 22 خرداد در عملیاتی موفق بخش مهمی از ارتفاعات و منطقه مهم را از دست آنان خارج و تلفاتی به آنان وارد کرد ضمن اینکه این عملیات تا پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در امنیت پایدار فوق‌العاده اهمیت دارد و ما با همکاری مردم این اقدام را انجام دادیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان ادامه داد: سپاه سروآباد نیز در این عملیات حضور داشت و آتش پشتیبانی قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس نیز ما راه همراهی کردند.

وی تاکید کرد: در هر مکانی احساس کنیم که شرارت وجود دارد بدون شک سپاه ورود پیدا خواهد کرد و برای استراحت، آسایش و راحتی مردم از هیچ تلاش و کوشش دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *