اقوامی : بسیج جامعه پزشکی آماده  است هرجا مشکلی پیش آمد با روحیه بسیجی آن را حل کند

 

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل گفت: اشارات رهبر معظم انقلاب در خصوص عملکرد اقشار بسیج نشان داد که راه را درست رفته ایم و مایه افتخارما در بسیج اقشار می‌باشد.

 

عباس اقوامی آملی آمل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام(ره) با بیان اینکه  امام خامنه‌ای در بیانات حکیمانه خویش برخی اقدامات اقشار بسیج و گروه‌های جهادی بسیج را موثر خواندند و از این عزیزان به عنوان فرزندان انقلاب و نظام یاد کردند ، گفت: مایه افتخارما در بسیج اقشار می باشد که نشان می دهد راه جهاد را درست رفته ایم و باید این مدال افتخار بااقتدار حفظ شود.

 

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل به  اهمیت حاکمیت مدیریت جهادی و بسیجی‌ در نظام مدیریتی برای پشت سرگذاشتن از مشکلات پرداخت و آن را امری حیاتی دانست و افزود: مسئولان باید با روحیه بسیجی و جهادی وارد میدان حل مشکلات جامعه شوندوبا عنایت به بیانات رهبری عزیز درحرم مطهر امام راحل، بسیج جامعه پزشکی به عنوان یک نهاد انقلابی در بسیج اقشاری مصمم می باشد که بدون کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این رضایت‌مندی را حفظ کنیم.

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی درپایان گفت: امام فرمودند ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم،همه مسئولان باید قدردان زحمات نیروهای جهادی بسیج باشند.

 

اقوامی تاکید کرد: باید روحیه بسیجی را در خود تقویت کنیم امکانات را در اختیار جهادگران قرار داده تا کارهای نشدنی به سرانجام برسد. خاصیت بسیج جامعه پزشکی همین است که بتواند هرجا مشکل پیش آمد با روحیه بسیجی آن را حل کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *