«بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل به مناسبت عید پر فضیلت فطر»

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر آینه‌ی تمام‌نمای ظهور ثمره‌ی طاعات و تجلّی محصول عبادات مستمرّ یک ماه می‌باشد. خوشا به حال آنان که در این ضیافت‌خانه‌ی حضرت باریتعالی ادب حضور را رعایت کردند و مقصود روزه‌داری که همان تقوای الهی است ‌را در خویش پدید آوردند، آثار نورانی و برکات آن را در خویش متبلور ساختند و پیوسته در مقام جلب رضای خداوند مهربان و کسب خرسندی حضرت دوست و اصلاح نفس خویش کوشیدند. همانان که در سایه‌ی بندگی خالصانه‌ی معبود، به او تقرّب جستند و قدمی چند به جایگاه حقیقی خود برداشته و به مقصد کمال خویش نزدیک شدند.

 

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران گرانقدر، پیشاپیش عید سعید فطر، عید بندگی و همبستگی را به محضر منوّر امام زمان‌ عجل الله فرجه و نایب عزیزش، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌الامام خامنه‌ای مدظله العالی و مردم وزنان مؤمن و متدیّن شهرستان آمل تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

 

ضمن تقدیر و تشکّر از عموم برادران و خواهران ایمانی که با حضور پرشور و گسترده در لیالی پُربرکت قدر و راهپیمایی حماسی و دشمن‌شکن روز جهانی قدس، شیاطین جنّ و انس، دشمنان خارجی و اذناب داخلی‌شان را ناکام گذارده و همچنین تقدیر از زحمات علماء، روحانیون در نشر فق جعفری وفرهنگ ناب اسلامی در عصر تهاجم به اسلام عزیز همت گماشته اند، به ویژه ازهیات های مذهبی بابرپایی موکب های پذیرایی و آراستن سطح شهر به پرچم های مذهبی زحماتی را متقبل شدند.

ان شاء الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *