کشف 70 کیلو تریاک در محور “کندوان”

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از توقیف دو خودروحامل موادمخدر در محور کندوان در شهرستان چالوس و کشف 70 کیلو تریاک خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز،  سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر از محور کندوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت . وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، 2 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر با دو خودرو از محور کندوان ، اقدام به ورود موادمخدر به داخل استان می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی برای توقیف خودرو ها و دستگیری متهمان از عملیات ویژه پلیس در این ارتباط در محور کندوان خبر داد و مطرح کرد: ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با توقیف خودروها در بازرسی از آنها 70 کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به دستگیری دو متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر در این خصوص خاطرنشان کرد:  متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *