محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ یداله جهان تاب با تبریک در پیش بودن عید سعید فطر در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقای ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.
وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 30 فروردین ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه در محورهای کرج – چالوس ،هراز و سوادکوه ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 تا 2400 روز های چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه 30 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 2400 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 2400 روز یکشنبه و دوشنبه 3 و 4 اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 2400 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ جهان تاب، افزود: در صورت افزایش حجم تردد در رزو شنبه 2 اردیبهشت ماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 2400 با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 2400 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه 30 و 31 فروردین ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 2400 روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه، 2-3-4 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور سوادکوه، اظهار کرد: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 2400 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 30 و 31 فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است .
وی افزود: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 2400 روزهای یکشنبه و دوشنبه 3 و 4 اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *