سردار مهدی نژاد نوری : مسئله اول مسلمانان جهان، فلسطین و آزادی قدس شریف است

به گزارش هراز نیوز : سردار مهدی نژاد نوری معاون فرهنگی و علمی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع نمازگزاران آمل با قدر دانی از حضور با شکوه مردم آمل در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:  همانطور که حضرت امام خمینی ( ره ) فرمودند که من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم ( ص ) می دانم لذا باید به عرض برسانم که مسئله اول مسلمانان جهان فلسطین و آزادی قدس شریف است و جایگاه ویژه مسجد الاقصی که حضرت رسول اکرم ( ص ) به معراج رفته است به آن عزیز دل ما هم اشاره شده است و مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان است.

مهدی نژاد نوری مطرح کرد: مگر نه این است که همه گرفتاری های مسلمان جهان منشاء  آن از آمریکا و اسرائیل است و دارند فتنه گری می کنند و از لحاظ سیاسی اگر می خواهیم استقلال داشته باشیم راهی نداریم جز اینکه این غده سرطانی باید نابود بشود و ما هم سیاست انقلابی داریم و هم رسالت دینی .

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح  تصریح کرد : در این روزها  از  رسانه ها می بینیم و می شنویم که صهیونیست ها چه جنایتی را علیه ملت مظلوم فلسطین مرتکب می شوند و در مسجد الاقصی چه جنایتی که نکرده اند ؟ و ما با رژیم غاصب اسرائیل در نبرد هستیم چون نگاه ما نگاه اعتقادی و سیاسی است.

این مسوول اضافه کرد: نگاه به قدرت جهنمی و رسانه ای آنها نکنید در درون آنها پراکندگی عمیق وجود دارد و بر همگان عیان است و در اکثر کشورها نفوذ اسرائیل را دارند می بینید اما نه در دلها بلکه در دولتها و با نفوذ خود می خواهند به اهداف پلید خود برسند

سردار مهدی نژاد نوری گفت: ما نگاه اعتقادی داریم و باید مبارزه بکنیم و به اذن خداوند منان حکومت پوسیده اسرائیل رو به اضمحلال است و نابود خواهد شد و آمریکا در حال افول است و یقینا” آمریکا و اسرائل هرگز نمی توانند به اهداف پلید خود برسند.

گزارش و عکس : حسن جوان

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *