اعلام 347 گزارش به سامانه یکپارچه پاسخگویی

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران از اعلام 347 گزارش مردمی به تلفن 124 (سامانه یکپارچه پاسخگویی به شکایات مردمی) خبر داد.

به گزارش هرازنیوز؛ مهندس سید مسیب موسوی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: از 15 اسفند ماه سال گذشته و همزمان با آغاز طرح نظارتی ویژه عید تا تاریخ 14 فروردین ماه سالجاری 347 مورد گزارش تلفنی به تلفن 124 اعلام شده است.

او افزود: 177 مورد از گزارشات دریافتی به دلیل ارتباط موضوعی جهت بررسی به اداره کل جهاد کشاورزی ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: مابقی گزارشات توسط  بازرسان این اداره کل در حال بررسی بوده که تاکنون منجر به تشکیل 24 پرونده تخلف شده است.

مهندس موسوی در ادامه به گشت مشترک این اداره کل با موضوع عفاف و حجاب با دستگاه های اجرایی از قبیل نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، دادستانی و… اشاره  و گفت: در راستای نظارت به مقوله فرهنگی عفاف و حجاب در واحدهای صنفی و فروشگاه های بزرگ تا کنون 3778 مورد بازدید قرار گرفته که به 2343 واحد تذکر شفاهی و یا کتبی داده شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل در پایان خاطر نشان ساخت: 338 واحد صنفی نیز علیرغم تذکرات قبلی و به دلیل عدم توجه به مسئله عفاف و حجاب پلمپ شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *