غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی در رودخانه هراز

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان #آمل از اعزام ۳ تیم امدادی جهت نجات کودک غرق شده در رودخانه هراز خبر داد.

⬅️ به گزارش هراز نیوز از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان #آمل، جمشید نیک زاد با اعلام این خبر افزود:در پی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۱۵ با مرکز ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر اعلام غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی به نام (م.ن)، بلافاصله تیم های امدادی پایگاه های امداد جاده ای کهرود، گزنک و رینه جمعیت هلال احمر شهرستان #آمل به منطقه اعلام شده اعزام شدند.

 

✅ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان #آمل با اشاره به اینکه این خانواده تهرانی حاشیه رودخانه هراز حوالی پل پنجاب را برای استراحت کوتاه انتخاب کرده بودند؛ افزود: متاسفانه دختربچه ۱۰ ساله این خانواده به داخل رودخانه سقوط کرده و بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه ۳ تیم امدادی به همراه ۳ دستگاه خودروی امدادی منطقه اعزام شدند و عملیات جستجو آغاز شد.

 

⬅️ نیک زاد در همین زمینه ادامه داد: عملیات جستجوی کودک غرق شده از منطقه اعلام شده در محور هراز مورد رصد قرار گرفت؛ ولی تا این لحظه اثری از کودک مغروق پیدا نشد.

 

✅ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان #آمل با اشاره به اینکه عملیات تاکنون ادامه داشت؛ گفت: به دلیل تاریک شدن هوا و نبود دید کافی، عملیات جستجو متوقف شده تا مجددا از صبح فردا و با روشن شدن هوا، ادامه یابد.

 

⬅️ نیک زاد در ادامه خطاب به مسافرینی که محور هراز را جهت تردد انتخاب می کنند؛ بیان کرد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.

 

✅ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان #آمل در پایان از اهالی بومی منطقه و مسافرانی که در حاشیه رودخانه هستند در خواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *