پیام تبریک جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمل به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان

اللهم رب شهر الرمضان

ماه ضیافت الهی و تقارن آن با بهار طبیعت نوروز باستانی خجسته باد.

 

ای ماه افتتاح! ای ماه جوشن کبیر! ای ماه ابوحمزه ثمالی! باتو سفره‌های افطارمان پر می‌شود از سورة قدر، و سحرهایمان را دعای سحر معطر می‌کند… ای ماه کریم! به واسطة تو خدا بر اهل قبور نشاط و سرور عطا می‌کند؛ فقیران را بی نیاز می‌گرداند؛ هر گرسنه‌ای را سیر می‌کند؛ هر برهنه‌ای را می‌پوشاند؛ هر مدیونی را از دین می‌رهاند؛ هر غمگینی را دل شاد می‌سازد؛ هر غریبی را به وطن باز می‌گرداند؛ هر اسیری را آزاد می‌نماید؛ مفاسد امور مسلمانان را اصلاح می‌فرماید؛ و بیماران را شفا عنایت می‌کند؛ آری! او به هرکاری تواناست.

ای رمضانِ مبارک، کاش می‌دانستم در تو چیست، که آتش دوزخ را یارای نگریستن در تو نیست؟

با تو از آتش دوریم؛ و بی تو انگار در آتشیم. ای ماه مناجات! ای ماه صوم و صلات! ای ماه فطر و زکات! شب‌های تو را آوای مناجات پر می‌کند و روزهایت را آوای زبان‌ها و قلب‌های روزه‌دار؛ با تو جان‌ها بیدار می‌شوند و به فطرت خویش باز می‌گردند.

رمضان تمرین است، تمرین تسلیم، از خود گذشتن، دل بریدن از غرایز انسانی، تمرین گناه نکردن، تمرین استغفار و توبه کردن و شایسته و لایق مهمانی خدا شدن به خود ما بستگی دارد که رمضان بگذرد و بتوانیم از آن چه یاد گرفته ایم به خوبی در روزهای دیگر سال استفاده کنیم.

به زودی رخدادی عظیم در پیش است، حادثه ای به عمق یک تاریخ و به وسعت یک ایران. به زودی نوروز با گام های خرامان و عطر دل انگیز بهاری اش از راه می رسد. نوروز می آید تا با لبخندش قلب های تک تک ما را به تپش بیندازد، هر کوی و برزنی را گل باران کند و به هر ایرانی نوید عشق و شادی و تازه شدن بدهد.

نوروز پیام بهار است، به منتظرانی که در انتظار رویش، خسته و ناامید نشسته اند … به فرسودگانی که دست از رشد و تکاپو برداشته اند … به زمین خوردگانی که تنها به یک تلنگر برای بلند شدن و آغازی دوباره نیاز دارند …. نوروز نوید روزهای نو، انگیزه نو، مسیری نو و زندگی نو می دهد و رمز و راز شکفتن را به تک تک ما می آموزد.

ماه با فضیلت رمضان ماه ضیافت الهی و بهار طبیعت بر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه اله) مسلمانان عالم به ویژه ملت بصیر ایران اسلامی خاصه امت خدا جوی و شریف شهرستان هزار سنگر امل مبارک باد .

 

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *