سرهنگ داداش تبار انتظامی آمل

کشف 10 هزار ليتر سوخت گازوئیل قاچاق

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 10 هزار ليتر سوخت گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز؛ سرهنگ “علی داداش تبار” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه بخش لاریجان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي جاده هراز به یک دستگاه خودروی حمل سوخت  مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی موصوف، مقدار 10 هزار لیتر سوخت گازئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی ، به ارزش 500 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ داداش تبار خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

دستگيري سارق سيم کابل برق با 11 فقره سرقت

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق سيم کابل برق با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.  سرهنگ “علی داداش تبار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان آمل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی  سارق حرفه ای در این ارتباط شدند فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: متهم درحال سرقت در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی توسط ماموران دستگیر شد .

سرهنگ داداش تبار از کشف مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی از وی خبر داد و اظهار داشت: متهم ضمن اقرار به11 فقره سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در این شهرستان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *